12

2.8K 85 5
                                    

DarkLord94: Už mi řekneš, od čeho máš ten monokl?

Withered_Rosie: A já doufala, že aspoň jednou mi napíšeš kvůli nějaký důležitý věci.. 😒

DarkLord94: Tohle JE důležitý, Rose!

DarkLord94: Kdo ti to udělal?

Withered_Rosie: Promiň, už musím jít

DarkLord94: Hej, hej, hej!

DarkLord94: Teď nechoď, musíme to vyřešit!

DarkLord94: Rosalino!

~

"Už jdu, tati!" křikla jsem a mobil položila na noční stolek.

"Kurva, Rosalino, pohni tou prdelí nebo ti jí zmaluju!" zaburácel otec ze spodního patra a já protočila očima.

To oslovení jsem nesnášela...

Sešla jsem do obýváku a uviděla otce sedět na sedačce s flaškou piva v ruce.

"Co potřebuješ?" zeptala jsem se a čekala, že u úst vypustí cokoliv, jen aby mě mohl obvinit.

"Jakto, že jsi neutřela linku v kuchyni?!" řekl naštvaně.

"Já jsem jí utřela," protočila jsem očima "ale tys na ní vylil pivo, když sis ho otevíral."

"Nebuď drzá, kurva!" zvýšil hlas.

"Já nejsem drzá... Říkám pravdu." stála jsem si za svým a na důraz si založila ruce na prsou.

"Neser mě!" křikl, vstal ze sedačky přičemž chytil láhev za hrdlo a o stůl jí rozbil.

Otec se rychle přiblížil k Rose a chytil jí jednou rukou za obě zápěstí. V té druhé stále držel flašku - nebo spíše její zbytek.

"Už mě nudí ti jenom dávat na prdel." hraně si povzdechl a se smíchem začal přejíždět střepy po Rosiných předloktích.

~~~

Konečně tu máme i trochu děje a ne jen texting <3

Unknown [H.S.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat