34

2.3K 68 6
                                    

Rosalina's P.O.V.

"Úkol!" objevila se v něm zorném poli ruka a já vzhlédla na bruneťáka v kožené bundě. Zalovila jsem v batohu, ze kterýho jsem vytáhla sešit se jménem Liam Payne a podala mu ho do natažené ruky s tichým "Na.".
"Šikovná." usmál se na mě slizce a pohladil mě po tváři.

"Jako vždy si vyberu sešity někoho z vás. Dneska bych chtěla vidět zvlášť pana Payna, když se jeho minulý úkol nevydařil." usmála se naše učitelka na matiku a Liam se otráveně zvedl. Modlila jsem se, ať je ten úkol dobře, nechtěla jsem, aby mi zase ublížil.

"Vidím tu nějaké chyby," poupravila si brýle na nose "ale aspoň ho máte, takže vám dám za 3."

Přála jsem si zmizet. Ještě nikdy jsem nenapsala úkol na trojku. Jak se to mohlo stát? Radši jsem nekoukala na Liama, který kolem mě prošel, protože je mi jasné, že by mě zabil pohledem. Achjo.

...
Konečně můžu jít domů! Nemyslete si...škola mě baví. Mám ji docela ráda. Ale nemám ráda ty lidi...nebo spíš oni mě.

Už jsem procházela branou, která ohraničovala školní pozemek, ale někdo mě hrubě zatáhnul za roh. Stála jsem tváří v tvář Liamovi.

"Li-liame.. Já..." chtěla jsem něco říct, ale umlčela mě jeho dlaň na mojí puse.

"Já budu mluvit," zvýšil hlas a já přikývla "věřím, že tě obrovsky mrzí, že ten úkol dopadl špatně. Fakt nevím co se s tebou stalo. Uznávám, že ty jsi docela chytrá holka, ale tohle?!" vyjekl a mě se spustily slzy.

Vysmekla jsem se Liamovi a chtěla utéct, ale on byl rychlejší a dohnal mě. Přišpendlil mě svým tělem ke zdi, přičemž chytil obě moje ruce do jedný a zvedl mi je nad hlavu, abych se nemohla hýbat. Druhou rukou mi opět zakryl pusu.

"Podívej... Jsem ochotnej na to zapomenout. Dokonce jsem i ochotnej přestat s tímhle vším. Ale mám jednu podmínku... Pořádně si užijeme." řekl a já nemohla uvěřit tomu, co slyším. Chtěla jsem mu říct, aby mě štípnul, jestli nespím, ale jeho ruka na mojí puse mi to znemožnila. "Tak... Co si vybereš?"

Zvažovala jsem pro a proti. Kdybych mu řekla, že ne, tak budu mít stále svou hrdost, ale Liam mě bude troufám si říct, že do konce života ničit. Kdybych naopak řekla ano, tak přijdu o svojí nevinnost s někým, koho nenávidím, ale zase by to byl konec mého trápení.

"No... Já... Tak dobře." souhlasila jsem.

~~~

Tak copak říkáte na Liamovu nabídku a to jak se k tomu Rose postavila? Nemůžu uvěřit tomu, že jsem z něj udělala takovýho hajzla, vždyť je to Daddy direction...

Unknown [H.S.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat