כשהייתי מול הבית ספר זה הזכיר לי שלפני שנה ניסיתי לברוח מהבית כי אבא שלי רצה לעבור עוד פעם. פלשבאק
"איזבלה אני צריכה לדבר איתך שנייה את יכולה לבוא" אמא שלי שאלה אותי "ברור" אמרתי והלכתי לחדר שלה."אני חייבת להגיד לך משהו מאוד חשוב" היא אמרה לי בקול רציני
"אנחנו עוברים ללונדון" היא אמרה לי שניסתה להתקרב אליי ולחבק אותי אבל התרחקתי."מה עוד פעם צריך לעבור למה אתם עושים לי את זה יש לי חברות פה את יודעת את זה למה אתם אוהבים להרוס לי הכל" התחרפנתי לא הבנתי מה קורה פה הם לא מבינים שגם לי קשה לאבד חברות כל הזמן אני שונאת אותם."אני מבינה אותך אבל.."
"לא את לא מבינה אותי אני שונאת אותכם אני לא מאמינה שאתם עושים לי את זה עוד פעם כל פעם אבא אומר שזה פעם אחרונה אבל זה לא נכון אני כבר לא מאמינה לכם יותר" צרחתי ויצאתי מהחדר של אמא שלי לקחתי את הטלפון ויצאתי מהבית.
התקשרתי לחברה שלי כריסטינה סיפרתי לה הכל והיא באה לקחת אותי לבית שלה שהגענו ההורים שלה היו שם ולצערי גם ההורים שלי. לא רציתי
להיכנס פשוט רצתי ותרחקתי משם עד שהגעתי לפרק נטוש. היה שם ספסל נשכבתי אליו ונירדמתי.כשהתעוררתי ראיתי את אמא שלי מנסה להרגיע אותי אבל לא ממש הצליחה אתחלתי לצעוק אליה רציתי לשירותים נעלתי את הדלת.
כשהרגשתי שאף אחד לא בסביבה יצאתי לקחתי תיק נכנסתי שם בגדים ויצאתי החולון של החדר שלי, תקשרתי לכריסטינה האיתי מעוד עצבנית עד שהגעתי לבית של כריסטינה והיא נתנה לי תה את האמת זה די הרגיע אותי.ראיתי את אמא שלה יוצאת מחדר שלה אמרתי לה שלום והיא אמרה לי"זה קצת לא עוגן מה שאת עושה להורים שלך את יודעת שהם עושים את זה לטובתך את צריכה להבין את זה"מה במקום להגיד לי שלום היא אומרת לי את זה הייתי בשוק לא ידעתי מה להגיד אבל ידעתי שהיא צודקת. חשבתי על זה כל היום עד שהחלטתי לחזור הביתה ולבקש סליחה מההורים שלי.בערב אמא של כריסטינה החזירה אותי הביתה ואני פשוט רצתי להורים שלי וחיבקתי אותם"אני ממש מצטערת על משעשיתי לא הבנתי על כמה אני חשובה לכם" אמרתי שדמעות התחילו לדרת לאט לאט"אנחנו סולחים לך אנחנו אוהבים אותך מעוד"אמא שלי אמרה וחיבקה אותי יותר מדי חזק. סוף הפלשבאק....
YOU ARE READING
Show me your love (Ashton Irwin)
Fanfiction~הקדמה~ היי,אני איזבלה, איזבלה אוקמפו עברתי השנה עם המשפחה שלי ללונדון, כל שנה אבא שלי מחליט שאנחנו צריכים לעשות שינוי ולעבור דירה...שזה אומר כל פעם לעבור בית ספר ולרכוש חברים חדשים. אני לא חנונית ולא מקובלת אני פשוט ילדה שכולם מכירים. עברתי השנה לב...