פרק 3

337 15 3
                                    

נכנסתי לבית ספר והיה צילצול אז התחלתי לחפש את הכיתה שלי.ישבתי ליד ילדה קצת גבוה ממני , יפה, עם שיער חום ומאוד ארוך,היא לבשה חולצה ארוכה וג'קט, ג'ינס שישב אליה יפה ומגפיים."היי אני שקד איך קוראים לך?".."אני איזבלה נעים להכיר אותך"היא חייכה אליי והמשיכה לצייר במקום לכתוב."אז את חדשה פה בעיר כי אף פעם לא ראיתי אותך"זה היה די צפוי שהיא תישאל אותי את זה "כן אני חדשה בפה"."יופי אני הכיר לך את חברה שלי נועה ואולי נבוא אליה אחרי הבית ספר כדי להכיר להכיר לך קצת את העיר"טוב אני עדיין לא מכירה אותך אבל את חמודה "סבבה"טוב אז היא נתנה לי את הטלפון שלה ואני נתתי לה את הטלפון שלי.דיברנו כל השיעור היא סיפרה לי שיש לה כלב שקוראים טימי וכל מני דברים על החיים שלה ו על החיים שלי.לצערי היה צילצול והיא אמרה לי "בהפסקה תבואי לקפטריה" אמרתי לה כן עם הראש ויצאתי מהכיתה,הלכתי ללוקר לקחת את הספרים שלי ופתאום אני שומעת קול של מישהי "אלכס עזוב אותי" הלכתי לשם וראיתי את "אלכס"אני לא מכירה אותו מנסה לנשק מישהי לא יודעת מי זו אבל הלכתי לעזור לה "תעזוב אותה אתה לא מבין שהיא לא רוצה אותך" הוא הסתכל עליי במבט מפחיד ואמר לי "למה מה את תעשי לי"אני שונאת שחושבים שילדה קטנה נתתי לי ביטה באזור הרגיש הוא נפל על הריצפה ואני פשוט לקחתי את היד שלה ורצתי איתה למקום הכי רחוק ממנו יופי עכשיו אני גם מאחרת לשיעור וגם בהטטי בילד שאני לא מכירה היום הראשון של הבית ספר הכי מוזר בעולם "היי את בסדר" אמרתי לה וחיכיתי שהיא תענה לי "ככן תודה על זה אני לא מבינה איך היה לך אומץ לעשות דבר כזה ועוד לאלכס ואני נועה איך קוראים לך??"יש מצב שזו חברה של שקד או שיש עוד נועה בבית ספר "אני איזבלה".

Show me your love (Ashton Irwin)Where stories live. Discover now