פרק 5

221 8 0
                                    

נקודת המבט של איזבלה:
"לא היא לא צריכה להבטיח לך שום דבר פשוט תעוף מפה!!" נועה בתחילה לצעוק אליו והוא הלך אחריי כמה שניות "היי את בסדר??" נועה שאלה אותי וחיבקה אותי בכל כך חזק וכמעט שברה לי את העצמות אני אוהבת אותה כל כך גם אם אנחנו לא מכירות הרבה זמן היא כל כך טובה איתי ונחמדה אליי. עברה שעה ונועה שמה לב שאני לא מפסיקה לחשוב על משלואי אמר לי, "את חושבת על משלואי אמר לך נכון??".."כן אני לא יודעת למה אבל אני קצת מחבבת אותו" השפלתי את מבטי כי ידעתי שהיא הולכת לכעוס עליי על זה "תיראי אם את רוצה להסכים לו אני כאן אם את צריכה עזרה או משהו כזה אני לא אעזוב אותך"היא חיבקה אותי עוד יותר חזק אני כבר מתחילה להתרגל לזה. היה צילצול לסוף יום הלימודים התחלתי ללכת הביתה ואז נועה תפסה לי את היד ואמרה לי "תחשבי על משלואי אמר לך ושיהיה לך החלטה את יכולה להתקשר אליי ולספר לי אם באה לך" היא קרצה לי והלכה עם שקד הביתה. הייתי בדרך הביתה ואז מישהו ציפצף לי מהמכונית..זה היה לואי, הוא ירד מהאוטו ובא לכיווני "היי" הוא אמר לי והתקרב אליי עוד,"היי" משום מה לא הרגשתי פחד לידו "את חשבת על משאמרתי לך??".."כן" אמרתי עם קול רציני,"אני חושבת שאני יכולה להביא לך הזדמנות" הוא התחיל לחייך והוא חיבק אותי והרים אותי הוא הוריד אותי אחרי כמה שניות והסתכלנו אחד על השני הוא בא לנשק אותי אבל אז מישהו קטע אותנו.. זה היה אשטון "היי איזבלה לא ידעתי שכל כך מהר מצאת חבר" הוא אמר וקרץ לי הוא סתם חש "אשטון אולי עדיף שתלך לחפש חברה במקום לקחת אותה מאחרים" לואי אמר לו וקרץ לו ואשטון התחיל להתעצבן והרביץ ללואי "מה אתה חושב לעצמך אתה פשוט יאדיוט"צעקתי עליו כי לא הבנתי למה הוא פה ולמה הוא הרביץ ללואי.אחרי כמה שניות הוא הלך ואני עזרתי ללואי לקום "היי אתה בסדר?".."כן קצת כואב לי זה הכל" חיבקתי אותו,הוא סם את שתי הידיים שלו וסביב הלחיים שלי,קירב אותי אליו ונישק אותי אני חושבת שאני מתחילה לאהתהב בו.
נקודת המבט של לואי
אחרי שנשקתי את איזבלה לקחתי אותה לבית שלה והלכתי הביתה אני לא יודע אם הבנתם עדיין אבל אני לא באמת אוהב את אותה היא פשוט ניראת לי תמימה אז למה שאני לא אשחק איתה קצת. אשטון המטומתם הזה אני אחזיר לו הוא לא יבין מאיפה זה בא לו.
נקודת המבט של אשטון
אני לא יודע מה קרה לי שם למה הרבצתי לו,למה הרגשתי משהו מוזר שראיתי שהם הולכים להתנשק,למה לא נתתי להם להתנשק?? למה אני מרגיש דברים מוזרים כשאני רואה את איזבלה??.איזבלה זה השם הכי יפה ששמעתי וזה כל כך מתאים לה,אני אוהב להסתכל עליה,אני אוהב את העניים שלה,השיער שלה.. הכל. האם אני מתחיל להרגיש דברים כלפייה? אני מקווה שלא כי אני לא רוצה לפגוע בה.

Show me your love (Ashton Irwin)Where stories live. Discover now