Am ieșit din baie în pijama, ma așez în pat lângă Caro și Ethen. După ce îi explic de ce am luato pe Caro cu noi și să enervat ca nu i-am spus dar sa calmat și si-a dat seama ca am făcut bine ce am făcut am adormit lângă Caro și aceasta să întors spre Ethen în somn.
A doua zi:
Ma trezesc din cauza Carolinei care îmi dădea palme peste fata de plictiseala. Ma ridic și o iau în brate. Merg la ea în camera si o schimb, o îmbrac într-o rochita roz și strâmbi albi. Îi dau niște pantofiori mici în picioare și mă uit la ea. Încearcă să își dea pantofiori din picioare, încep să râd de ea. O iau iar în brate și merg cu ia în cameră, îl văd pe Ethen treaz și cum vede ca intru vine și mă sărută. Un sărut care transmitea dorul, iubire și pasiune. Mereu îl voi iubi pe omul asta. Ne despărțim și observ că Caro sta și se uita la noi.
Ethen după pleacă la baie și eu iau biberonul cu lapte să îi dau sa mănânce, ea asa face, se trezește, o schimbi, îi dai sa mănânce și doarme. După ce mănâncă și Ethen iasă din baie.
- Stai sa vezi cum adoarme iubire? *Îl întreb eu, iar acesta se pune în pat ceea ce îmi spune că este un DA. *
Caro adoarme la numai 10 minute de priviri amuzante din partea lui Ethen. Închid bine geamurile, pun și gratiile și tot și mă schimb:
Am de gând să merg la firma dar nu cred ca o sa ajung. Oricum Lala (mama lui Ethen) a zis ca vrea sa vadă cu ce ma ocup. Chiar dacă fiul său cat a fost sechestrat mi-a lăsat mie firma ea nu s-a supărat, mai mult. Tatăl lui, Andres ma invitat multe. Și în arhitectură dar și dizain. Acesta a lucrat la o firma de arhitectură care a dat acum mult timp faliment. Am coborât jos și am observat ca mama soacra nu este jos, ceea ce inseamna este ca ori suntem noi matinali, ori mama soacra a fost obosita. Întram în bucatarie și nu apuc bine sa pun de cafea ca simt mâinile lui Ethen cum ma îmbrățișează și acesta i-ai pune capul pe umărul meu. Din cauza ca eu sunt pitică el se cam apleacă. După ce pun de cafea ma întorc și acesta m-a sărută, nu ne oprim pana când nu rămânem fără aer.
- Ce dor mi-a fost de buzele tale de ciocolata iubito. *Imi șoptește la ureche, îl simt, este excitat.*
- Și mie mi-a fost dor de tine, mi-a fost dor de vocea ta, de îmbrățișările tale, de parfumul tău, de tot ce ţine de tine. *Ii spun și eu. Eu simțeam că el trăiește dar nimeni nu ma crezut, m-au crezut nebuna pana am renunțat să le mai spun asta.*
- Bună dimineața! *Spune Layla intrând în bucătărie vesela.*
- Buna dimineața mama! *Ethen*
- Buna dimineața dna Layla. *Eu*
- Cum aţi dormit? *Dna Layla*
- Minunat! *Ethen și se uita la mine.*