Drei 🥀

4.8K 238 18
                                    

  Képen látható a nyaklánc amit hordanak . Jó olvasást !

Harry szarabbul érezte magát . Észre se vette hogy egy hajszál repedés van a szívén . Hermione ma fogja átadni a leckét . Ma van a harmadik napja hogy össze van zárva Malfoyyal . Igaz tegnap kedves volt vele , amitől kirázta a hideg . Nem stimmelt ez a hű de nagy kedvesség . De jól esett neki . Egy hatalmas szikla ül a lelkén a tegnapi miatt . Piton az apja . Még a gondolatra is depressziós lesz . Soha nem fogja elismerni az apjának . Gyűlöli és megveti őt . A könyvtárba várta Hermionét . Nem sokára nyílt az ajtó és bejött rajta . Kezébe egy kupac könyvvel .

- Harry .- mosolygott rá a lány de észrevette azt a kedvetlen mosolyt .- Mi a gond ?
- Gond ? Csak az van.- mondta sötéten . A lány elécsúsztatta a levelet . Hermione felvette és elolvasta . A lányon rengeteg érzelem futott át .
- Ez biztos ?- mondta sápadtan a lány . Harry elfojtott zokogása kitört belőle . Hermione szorosan megölelte a zokogó barátját .

Draco letette a könyvet . Unalmas csak olvasni . Valamit csinálhatna . Meg van ! Meglesi Pottert . Kiosont a szobából halkan és a könyvtár fele ment . Benézett és maga is meglepődött de féltékeny lett . Grangerre . Visszarohant a szobába és leült az ágyra . Nem is értette miért lett féltékeny . Valami világított a ruhája alatt . Előhúzta a szívet . Megijedt mert világított . Belenézett a tükörbe és igen szerelmes volt Potterbe . Viszont ez is csak egy érzés amit kitörölhet . Megszabadul minden érzéstől . A rózsa megmutatta neki mi lesz vele Potter nélkül . Ugyanúgy nézett ki mint az apja . Mogorva arc és lenéző tekintet . Nem akart az apja lenni . Tartja magát a tervhez .

Piton eldobta az üveget és értetlenül nézett rá az elötte álló magas szőke hajú férfira . Lucius kimérten nézett Pitonra . Ez csak egyet jelenthet .
- Szóval megtudta ?- kérdezte gúnyosan .
- A bolond fiadnak köszönhetően igen .- mondta ridegen . Lucius felkapta a vizet .
- Pont az én fiam miatt ?- emelte fel a hangját .
- Igen . Egy átok miatt együtt laknak . És Po... Harry megtalálta Lily levelét .- mondta megsemmisülten .
- MIII ? Miféle átok ? - mondta kiakadva .
- A Viszonzatlanok Átka .- mondta neki . Lucius pedig halál sápadtan ült le a fotelbe . Nem tud semmit tenni érte . A fiáért . Felvette a földröl az üveget , elővett két kristálypoharat és töltött két adag Wiskeyt . Odanyújtotta Pitonnak a  másik poharat aki elfogadta . 

Harry viszonylag megnyugodott . Hermione elment . Segített neki lelkileg is . Sokkal jobban érezte magát . Depresszió szélén sodródott . Egy kiadós alvásra volt szüksége . Bement a szobába . Most kivételesen nem szólt be semmit a szőke . Lefeküdt és elaludt . Draco végig könyvet olvasott .
Harry kialudta magát és elment fürdeni . Megengedte a vizet . Levetkőzött és beleült . A forró víz lenyugtatta . De mindig eszébejutott a levél és még rosszabbul érezte magát . Most egy gondolat bántotta . Nem volt senki ezért a víz alá bukott .

Draco rosszat sejtett . Benyitott a fürdőbe és meglátta a víz alatt fekvő Harryt . Sokkot kapott és odarohant . Kikapta a vízből és megrázta . Harry mély levegőt vett és ránézett a megmentőjére .
- Mi a fasz művelsz ? Elment az eszed ? Végén azt hinnék hogy én fojtottalak vízbe te idióta .- üvőltötte az arcába . Harry gyorsan szedte a levegőt . Draco elengedte és rá se ismert Potterra . Aki nem is Potter . Ő is így viselkedne ha kiderülne hogy nem Malfoy . Nézte a másik beesett arcát . Valamiért fájt így látnia . Piton miatt depresszióba esik .
Draco felállt és kiment , de visszanézett a nyomorultul kinéző Potterra . Becsukta az ajtót . Harry végig gondolt mindent . Ha nem jött volna Malfoy akkor tényleg öngyilkos lett volna . Nem adja meg Pitonnak ezt az örömöt . Kiszállt a kádból . Megtörölte magát majd egy szál pijama nadrágba kiment .
Draco végig kísérte a tekintetével a fiút . Elárasztotta a forróság . Harry leült vele háttal . Draco nézte a másik hátát . Akarta a másik fiút . Észre se vette hogy a szív erőteljesen ragyogott . Lassan odament a másikhoz és leült mellé . Harry érezte hogy besüpped mellette az ágy . Nem nézett fel . Érezte hogy a másik végig simít a tarkóján .
Felnézett rá .
- Mit művelsz ?- kérdezre barátságtalanul . Nézte a másik arcát . Mintha szerelmi bájitalt ivott volna .
- Megnyugtatlak . - mondta kedvesen . Harry összehúzott szemöldökkel figyelte a másikat . Draco teljesen el volt varázsolva . Elárasztotta az a bizonyos érzés és nem titkolta hogy akarja a másikat . El is felejtette a tervét .
- Nem vagyok olyan kedvemben az olcsó trükkjeidre - morogta a másikra . Ahogy kiegyenesedett az összes kocka a helyére került . Draco megbabonázva nézte a másikat .
- Ez nem trükk . Akarlak .- suttogta vágytól fűtve . Harry bizonytalanul nézett a másikra . Draco megfordult és feltérdelt az ágyra . Végigsimított Harry harc edzett vállán , a hátán és a mellkasán is . Figyelte a reakciót és örült hogy Potter reagált az érintéseire .
Harry úgy érezte ez átverés mégis jól esett neki . Szerelmes volt Malfoyba . Megfordult hogy elküldje a pokolba mikor a szőke megcsókolta . Lefagyott. Figyelte a másik lehunyt pilláit . Aztán eltávolodott . Nem volt lenyűgözve . Harry felolvadt és az ölébe kapta a szőkét és a tarkójánál fogva megcsókolta . Draco belenyögött . Most lenyűgözte a másik hevessége . Átölelte a másik nyakát . Érezte hogy a partnere keze lejjebb csúszik és erőteljesen rácsap majd megmarkolja a fenekét . Nagyon bejött neki ez a hevesség . Az ölük egymáshoz feszült . Egy papírlap se fért volna el köztük . A levegőhiány vetett véget a mámoros pillanatnak . Harry észbekapott de ahogy elnézte a másik arcát kicsit elmosolyodott . Draco lassan felkelt a griffendélesről majd remegő lábakkal bement a fürdőbe . Nem így tervezte . Forditva sült el a terve . Ő lett szerelmes Potterbe . Méghozzá visszavonhatatlanul . Ha ezt megtudja az apja ... De nem érdekelte . Megengedte a vizet és egy megszállott mosollyal simított végig az ajkain . Ilyen csókot se adott neki senki . Már ettől izgalomba jött . Beleült a hideg vízbe hogy lehűtse a bőrét .
Harry csak maga elé mosolygott . Elragadta a hév . Mindkettőjük szíve ragyogott . Draco forgatta a kis szivecskét ami vörösen ragyogott . Megrázta a fejét . Gyorsan rendbe szedte magát és kiment . Harry már rég aludt . Halkan ő is befeküdt a saját ágyába .
- Jó éjt Draco .- suttogta mellőle egy dörmögő hang . Nagyot dobbant a szíve .
- Jó éjt ... Harry - suttogta vissza . Mindketten mosolyogva aludtak el .

Törj össze !Where stories live. Discover now