Zwei 🥀

4.7K 257 42
                                    

Beköltözés után Harryt folyamatosan idegesítette Malfoy . Legelőször azzal hogy gőzkabint csinált a fürdőszobából és az összes meleg vizet elhasználta . Másodszor félmeztelenül vagy meztelenül lebegett elötte . Így is idegesítette . Folyamatosan ingerelte . Bombázta őt a kétértelmű megjegyzéseivel . Mivel a lakosztályon belül mozoghattak ezért sokszor Harry a könyvekbe menekült . Ilyenkor kizárva Malfoy hülyeségeit . Mindig is tetszett neki a szőke de most mégse valamiért . Most is olvasott .

Draco kezdett ideges lenni . Bevetette minden csáberejét , csak nem jön össze . Ennek a griffendélesnek hidegvíz folyik az ereiben . Olyan közömbösen nézett rá mintha Pitont látta volna . Unatkozott . Áthivhatná Blaiset csak akkor megöli Pottert a nyaklánc . Ami nem rossz csak neki terve van vele . Fogalma sincs miért foglalkozik vele . Felült az ágyába és nézett maga elé . Pansynek igaza lehet . Mindenkiben Pottert kereste . Az a hollóháti gyerek Peterson kiköpött Potter volt . Csak ő büdös parfümöt használt . Észrevette Potter parfümét a másik szekrénye tetején . Odament és megszagolta . Mint az eső utáni fenyőerdő és levendula mező keveréke . Valami melegség áradt szét benne . Ez megijesztette . Gyorsan rendezte magát és letette a parfümöt . Nem puhulhat el . Főleg nem Potter miatt .

Harry kiolvasta a könyvet és letette . Levette a szemüvegét és megdörzsölte a szemeit . Hermione bejöhetett és segített neki felzárkózni . Visszarakta a könyvet de kiesett belöle egy megkopott sárga levél . Lehajolt és szétnyitotta .

Kedves Perselus !

Nem tudom magamba tartani a titkomat . Elmondom Jamesnek hogy Harry nem az ő fia . Harry 100%ban a te fiad . Bár tudom hogy nem vagy kiváncsi rá . De remélem hogyha elolvasod akkor felkeresel minket . Fájt mikor sárvérűnek neveztél . Viszont megértettem mert Jamessel megcsaltalak . Hidd el hogy dac volt . De azelött várandós lettem . Harry a te fiad . Tudom hogy nem fogod elhinni , de azt remélem ha meglátod vagy a kezedben tartod , akkor megérzed azt amit én is .

                             Sajnálom Perselus
                          Lily Evans

Harry elolvasta az anyja levelét . Mély fájdalmat érzett . Piton az apja . Ő meg tudott erről mégis mindenhol keresztbe tett neki és megalázta . Düh és fájdalom keveréke izzott benne . Hallotta ahogy nyílik az ajtó . Egyből találkozott tanárával . Piton észrevette és odament .

- Potter . Granger elmondta mit kértem öntől ?- kérdezte lenézően . Kissé meglepődött ahogy látta a fiú szemeibe fellobbanó utálatot . Lenézett a kezébe tartott levélre . - Azt hol találtad ?- mondta halkan .
- Az egyik könyvében . Drága apa .- mondta gúnyosan . Piton lehajtotta a fejét .
- Az anyád hazudott . Nem vagy a fiam . - mondta ridegen .
- Ebből nem úgy tűnik . - lóbálta a levelet ag orra előtt. Piton tudta a megfelelő módszert . Elővett egy tűt és egy kémcsövet . Megbökte a fiút és a kémcső megtelt . Harry értetlenül nézte a tanárát .
- Nem vagy a fiam .- mondta utálattal . Majd kiviharzott . Harry visszahuppant a fotelba . Nem akarta elhinni . Remélem nem igaz .

Draco az ajtócsapódásra kiment . Észrevette a magába zuhant lakótársát . Valami azt súgta neki hogy menjen oda hozzà .

- Mi a gond , Potter ?- kérdezte kedvesen . Nem kicsit lepte meg a griffendélest .
- Lehet hogy nem James Potter az apám . Hanem az a keserű Piton - mondta undorodva a gondolattól . Draco meglepődött . Észrevette a levelet a földön , felvette és elolvasta .
- Ebből nagyon úgy tűnik .- tette le a levelet az asztalra . Azt is észrevette hogy vérzik a válla .- Merlin vérzik a vállad .- mondta riadtan . Potter odanézett de nem igazán izgatta .
Draco felrángatta és behúzta maga után a fürdőbe .
- Vedd le a pulcsid .- utasította . Harry levette . Viszont a pulcsi alatt nem viselt pólót . Draco az alkoholos vattát kishíján leejtette . Potter teste nagyszerű volt . Mintha Dávid testét róla mintázták volna . Azt remélte hogy a pásztorbotja nem olyan kicsi mint a szobornak . Lassan finom mozdulatokkal tisztitotta a szúrt sebet . Majd bekötötte . Harry ránézett és elmosolyodott . Draco érezte hogy a szomorúságot elűzné a griffendéles szemeiből . Most legszivesebben megcsókolta volna de megrázta a fejét és kiment . Harry értetlenül nézett utána .

Piton a laborjába megcsinálta a főzetet . Beleöntötte Potter vérét . Majd megvágta a saját tenyerét és belecsöpögtette a saját vérét is . Megkeverte . Ha piros akkor nem az ő fia . De a főzet átváltott .... kékre . Potter az ő fia volt . Lily igazat mondott . Eluralkodott rajta a fájdalom ahogy visszagondolt hogy bánt a saját fiával . Zokogva támaszkodott az asztalon . Megalázta és folyton megbüntette csak azért mert James Potter fia . Közben pedig a sajátja . Nem érdekelte a sajgó tenyere amiből folyt a vére . Egy Lángnyelv Wiskey társaságába elvonult a Fonó Sori házába ahol egy magas szőke hajú úriember már várta .
                   

Törj össze !Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz