Harry egy nyomasztó álom után ébredt fel . Pedig izgalmas volt az este . Felkelt és bement a fürdőbe . Megmosta a fogát és elindult reggelizni . Mivel ki nem léphet ezért a kastély házimanói hozzák be az ételt . Sorakoztak a palacsinták , a gofri , a briós és a bagel . Szalámik , felvágottak és zöldségek . Elöször is ivott kávét . Bár rossz szájízzel nyelte le . Utána kellett volna fogat mosni . Az este óta jobban érezte magát . Bár rosszat sejtett . Kent magának egy bagelt tele pakolta szalámival és zöldségekkel . Lassan enni kezdte bár nem volt éhes . Észre se vette hogy bejött valaki . Rögtön elment az étvágya de még a kedve is hogy meglátta Lucius Malfoyt . Lenézően ránézett és egyenesen bement a szobába . Hányingere is lett . Megjelent a drága apja is . Piton szomorúan figyelte a fiát aki megvetően nézett rá .
- Harry figyelj ..- kezdte volna de Harry megforgatta a szemeit .
- Ne .. Ne mondjon semmit . Legyünk olyan kapcsolatba mint azelött . Ne most játsza a minta apát . Ne most kezdjen el szeretni . Mikor minden pillanatba baszogatott és megalázott . Ne most mikor eltelt 17 év . Gondolom nem most tudta meg hogy én vagyok a fia .- mondta megvetően . Majd kikerülte a szenvedő tanárát és becsapta maga után a könyvtár ajtaját .Draco ideges lett mikor a saját apja rázta fel a legszebb álmából . Lucius értesült fia idiótaságáról . Elképesztő .
- Látom megint ostobaságot csináltál .- mondta idegesen . Draco felült az ágyba . - Most pedig össze vagy zárva azzal a Potterral . Nevetséges .- köpte . Draco ideges lett ettől a hangnemtől .
- Miért vagy itt ?! - mondta neki idegesen .
- Megnéztelek . Báááár ..- nézett körbe .- rosszabbra számitottam .
- Ha kinézegetted magad mehetsz is .- mutatott az ajtóra . Lucius meglepve érezte magát .
- Hogy beszélsz velem ?- húzta ki a pálcáját és a fiára emelte . Draco kezdett rettegni . Megkönnyebbült mikor bejött a szobába Harry . Felmérte a helyzetet és Luciusra szegezte a pálcáját .
- Ha még egyszer pálcát ránt Dracora megfizet .- mondta dühvel a hangjába . Lucius horkantott majd a fiára engedte a varázslatot . Draco összeszorított szemmel várta a fájdalmat de az apja üvöltött fel . - Megmondtam . Crucio .- mondta nyugodtan . Lucius vergődött a fájdalomtól . Harry abba hagyta a kínzását . Draco nézte az apját aki gyorsan összekapta magát majd kiviharzott . Harryre nézett aki leült mellé . Nem tudta mit szóljon . Boldogság áradt szét a lelkében hogy megvédte az apjától . Tényleg össze akarja törni ?
Eszébe jutott a tegnap esti csók és elmosolyodott . Harry ránézett . Nem tudta mit gondoljon mikor Draco rá mosolygott . Furcsa volt és ijesztő . Harry úgy döntött felöltözik . Érezte magán a szőke vizslató tekintetét . Szemtelenül vègignézte a griffendéles vetkőzésèt . Nem mert lépni . Tegnap csak vitte a szíve . Ő is elkezdett felöltözni . Direkt produkálni kezdte magát . Harry végig nézte a szőke lejtését . Elmosolyodott mikor levette a felsőt és ránézett a griffendélesre . Harry felvonta a szemöldökét és megrázta a fejét . Draco nem hagyta ennyibe . Pucsítva húzta le magáról a nadrágot . Harry akaratereje ennyi volt . Becsapta a szekrényajtót mire Draco megijedt . Megfordult és a griffendèles letámadta . Draco elmosolyodott . Bevált a terve . Egyszer csak nyílt az ajtó és egy ijedt kiáltás következtében szétváltak . Harry odanézett és Hermione állt ott . Gyorsan felkapta a pólóját és kiment a lányhoz . Draco durcás volt . Felöltözött és kihallgatta őket .
- Harry mi ez az egész veled meg Malfoyyal ?- kérdezte idegesen .
- Jaj Hermione kavarás . - mondta csak úgy .
- Ginny be akar jutni . Beszélni szeretne veled mert szerelmes beléd
- Én is szeretem ..- Draco ennyit hallott gyorsan befutott a szobába . Fájt ezt hallania . Tervét végig csinálja . Összetöri Pottert .- ..... mint barátot . Ő gondol bele sokat .- mondta kiakadva .
- De most ez mi ?- kérdezte a látottakra .
- Kavarunk . Tudod hogy régóta szerelmes vagyok Malfoyba . - vigyorgott rá .
- Másfél hete össze vagytok zárva . Mindenki aggódik érted . Draco pasija pedig Blaise Zambini .- mondta neki . Harry nem tudott Zambiniről . Lesújtotta a hír . Felsóhajtott . - Majd holnap jövök hozzád . Szia Harry .- köszönt el . Harry visszament a szobába . Ami fogadta az nagyon meglepte . Gyertyafényes szoba és rózsa illat . Egy meztelen Draco Malfoy kacér léptekkel közelített hozzá . Átölelte a meglepődött griffendéles nyakát . Megcsókolta a fekete hajút . Harry visszacsókolt . A szőke hajú ajkain gonosz vigyor jelent meg . Nem foglalkozott a testében eluralkodó melegséggel . Kicsit megugrott mikor a griffendéles ujjai végig simították a gerincét . A forróság egyre lejjebb haladt az öle felé . Felugrott a partnerére . Harry meglepődött és az ágy felé haladt . Óvatosan lefeküdtek rá . Draco fordított magukon . Harry várakozóan nézett a szőkére .
- Tudod mit érzek irántad ?- hajolt közelebb a fiúhoz . - Gyűlöllek .- suttogta a fülébe . Harry szíve megrepedt . - Azt hitted hogy rád vágyom . Ch ez nevetséges . - mondta gúnyosan . Harry szíve tovább repedt .- Soha nem fogsz engem érdekelni . - állt fel a fiúról . Magára varázsolta a ruhákat . - Sose lesz köztünk semmi . Vésd az eszedbe . Utállak . Blaiset képzeltem a helyedbe .- vigyorgott gonoszan . Majd a repedések összeértek és kettétört a szív . Harry a szívéhez kapott . Nem érzett már semmit . Megszűnt az átok . Draco is érezte a mágiahullámot . Nincs Potterhez kötve . Most valamiért nem örült neki .
Egymásra néztek . Draco most bánta meg a szavait . Ránézett az összetört tekintetű fiúra . Harry felállt és kiment a mosdóba . Draco szíve megrepedt .
Be akart rohanni a másik után de meghallotta a fájdalmas zokogást és rosszul érezte magát . Beharapta a száját . A könnyek marni kezdték a szemét de nem engedte őket kibuggyanni . Egy mégis megszökött .
Magára erőltette a hideg álcáját . Piton és Bimba Professzor futott be a szobába . Piton ránézett majd bement a mosdóba . Bimba professzor le akarta venni a nyakláncot de Draco nem engedte neki .Pitonnak fájt az összetört fiát látnia . Óvatosan közelítette meg a fiát aki a fejét fogva zokogott . Leült mellé a kőre . Óvatosan átölelte és meglepődött mikor átölelte hirtelen .
- Úgy fáj .- zokogta . Piton tudja mit fog tenni a Malfoy sarjjal . Bárcsak el tudná venni a fájdalmát valahogy . Átvállalná a fia terhét . Elengedte Harryt majd kiment a szőkéhez .
- Boldog vagy ? Elérted hogy összetörjön . Granger mondta nekem hogy évek óta szerelmes beléd te pedig megaláztad .- mondta sötéten . Draco meglepődött . Harry szerette . Évek óta . - Na láám , igaz a mondás . Malfoyoknak nincsen se lelkük se szívük .- mondta gúnyosan majd visszament a fiához . Draco megsemmisülten ült az ágyán . Bár ez nem làtszott rajta . Piton kijött és elkezdte Harry cuccait bepakolni a ládájába persze varázslattal . A griffendéles sajgó fejjel és homályos látással kiment a fürdőből és kiindult a lakosztályból . Az ajtócsapodás józanította ki Dracot hogy vége .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Törj össze !
RomantizmNe turkálj Piton cuccai közt . Draco azért is megtette . Harry próbálta megakadályozni és BUMMM egy átok + egy nyaklánc = 2 hét összezártság . Rengeteg fájdalom , csalódás és szerelem köttetik meg ebben a 2 hétben .