Fünf 🥀 ( Ende )

5.5K 230 16
                                    

Harry utolsó napját tölti a Roxfortban . Kedve nincs , szive összetört és még Ginnyt is elüldözte . Közbe adott egy esélyt az apjának aki Piton . Kiderült . Az egész iskola tartott tőle így utolsó napon . Semmi kedve nem volt lemenni reggelizni de a gyomra vitte le . Hermione és Ron próbáltak lelket önteni bele kevés sikerrel . A nyaklánc az apjánál van . Eldobta mikor kiment a lakosztályból . Végleg elfelejti Malfoyt . Utolsó reggelijén leült a két baràtja közé és enni kezdett .

Draco előző este visszatért a szobájába . Blaise egyből letámadta amit hagyott . Nem élvezte a vele való szexet . El is sírta magát közbe . A haragos szerető kivonult . Magára hagyva a zokogó Malfoyt . Kiadta Zambini útját reggel . Rohant le hogy elcsípje Harryt de elkésett . Nem látta már a reggelinél . Egy esélye maradt a keresztapja . Rohadt nagy hibát követett el . Letámadta Weasley és Granger is . Egyet értett velük , egy hülye barom marha volt . Azt is megtudta hogy egyáltalàn nem szerelmes Ginny Weasleybe Potter . Hiszen évek óta belé volt szerelmes . Elfecsérelt egy csomó időt arra a balfasz Zambinira ahelyett hogy igaz szerelmet kereste volna Potter oldalán . Idegesen járta a folyosókat hátha belebotlik de nem . Reményvesztetten ült le az egyik ablakba . Meglátta a közeledő keresztapját és odarohant hozzá .

- Perselus kérlek mond el hol van Harry . Beszélnem kell vele .- kérlelte a mogorva tanárt . Piton felhúzta az egyik szemöldökét .
- Nem hinném hogy a tegnapi után még látni akarna . Vigasztalódj a Zambini kölyökkel .- mondta neki ridegen .
- Kérlek . Beszélnem kell vele .- mondta reményvesztetten .
- Nem akar látni . Ezt ő mondta nekem . - mondta ugyanolyan hangtónusba . Draco kezdett kétségbeesni .
- Légyszives . - suttogta . Piton felsóhajtott .
- Ezért kapok . Ott pakol még a lakosztályomba , ha sietsz elcsípheted . Nem vàrja meg a diploma osztást .- mondta neki . Draco rohanni kezdett . Zihálva ért a lakosztály ajtajához . Kimondta a jelszót és bement .

- Perselus ..- jött kinaz egyik szobából Harry de amint meglátta a szőkét visszament és bezárta az ajtót .
- Harry kérlek hallgass meg .. borzasztó nagy hibát követtem el . - mondta kétségbeesetten . Harry kinyitotta az ajtót és beengedte .
- Ugyan Malfoy . Sikerült a terved .- vigyorgott a másikra gonoszan . Dracot kirázta a hideg . - Nem várom meg a bizonyítvány osztást . Apám elrendezte hogy hamarabb lépjek le . Hogy még véletlenül se találkozzak veled . De te szokás szerint az utamba álltál és idejöttél . Miféle szándékkal ? Újra meg akarsz alázni ? Csak tessék nincs mivel érezzek általad .- mondta idegesen . Draco nézte a fiút és tényleg tönkretette .
- Azzal a szándékkal jöttem hogy bocsánatot kérjek . Szükségem van rád .- ment közelebb a fiúhoz aki megvetően horkantott .
- Tegnap gondolom hülyére keféltetted magad a hős szerelmeddel .- mondta undorodva . Draconak ez fájt . Éles késként szúrt a szíve .
- Szakitottam vele .- mondta halkan .
- Akkor keresd meg a következőt és hagyj békén .- kiáltotta a másik arcába . - Malfoy vagy . De itt kapartatsz nálam hogy bocsássak meg . Még mit nem . Viselkedj úgy mint az apád és senki nem fog szeretni .- mondta visszafolytott indulattal . Draco sértve érezte magát . Jogosan .
- Harry légyszives ... - ment oda a fiúhoz .
- Draco hagyj békén . Világosan megmondtad hogy szánalmas vagyok hogy egyáltalán rád mertem gondolni .- mondta szomorúan . Tovább pakolt . Draco szemét marni kezdte a könnyei .
- Harry én szeretlek .- suttogta . Harry megfordult és látta a szőke fájdalomtól eltorzult arcát . Valamiért nem hitte el . Draco észrevette a kis szívet és elővette a sajátját .
- Mire készülsz ? - nézett a szőkére . Draco önerővel próbálta ketté törni a kis szivét . - Ne próbáld .- csapta le a másik kezét a szivéről .
- Így tudom bebizonyítani hogy sokat jelentesz nekem . Hogy odaadom a szivem felét .- mondta kétségbeesetten . Harry felsóhajtott .
- Csak magadnak ártasz . Menj Draco . Keress egy újabb embert akit tönkretehetsz . - mondta megvetően és visszament pakolni . Draco feladta . Sajgó szívvel lassan kiment a lakosztályból . Hátrahagyva élete szerelmét akit tönkretett . Igaz 18 éves volt még találhat szerelmet , de ilyet biztos nem .

Törj össze !Donde viven las historias. Descúbrelo ahora