Naše první hodina lektvarů

444 19 7
                                    

Ráno jsem se zbudila jen o chvilku dřív než Pansy a šla jsem se vysprchovat. Když jsem se vrátila Pansy už seděla na postely a protahovala se.

"Ahoj,, pozdravila jsem

"Ahoj,, opětovala mi pozdrav Pansy

"Jak si se vyspala?,, Zeptala jsme se jí

"Dobrý ale mohlo by to být lepší,, odpověděla mi Pansy a ušklíbla se

Ona se šla vysprchovat a já si mezitím udělala ostatní hygienu. Oblékly jsme se a vyrazily na snídani. Byly jsme tam mezi prvníma. U našeho stolu seděly jen Malfoy s Blaisem. U nebelvírského stolu seděly zase jen Harry, Nevill a Hermiona. U ostatních kolejí jsme nikoho neznala jen jsme věděla že u Havraspárského stolu sedí Lenka. Dál jsem nemyslela a šla si sednout ke stolu. K snídani jsem si dala ovesnou kaši s mlékem a Pansy si tam zpatlala spoustu věcí dohromady. Prý jí to chutná.

Pohled Draca:

Seděl jsem u Zmijozelského stolu. Najednou do velké síně přišla Pansy a její nová nejlepší kamarádka Tonksnová. Nepamatuju si její křestní jméno.

"Ty Tonksová, vím že to nedělám často ale jestli se tě to včera nějak dotklo tak se ti omlouvám,, sám jsem nemohl uvěřit že to říkám. Nějak mi to ale přišlo že bych to měl udělat, i když jsem věděl co je zač.

"Ty se mi omlouváš?,, Řekla Tonksnová nevěřícně

"Jo a když už tebou mluvím, jak že se to vlastně jmenuješ křestním?,, Zeptal jsme si jí Chvilku jí to trvalo ale stejně odpověděla. Beztak mi nemohla odolat jako všechny ostatní.

"Jsem Lyra,, a podala mi ruku. Vstal jsem a příblížil jsem se k ní a opětoval podání ruky.

"Draco,, Potřásli jsme si spolu rukou a pak jsme se šly oba najíst. Postupně do Velké síně přicházelo víc a víc lidí. Po snídani jsme se přemístily na první hodinu lektvarů. Bohužel pro nás byla i s Nebelvírem. Naštěstí jí učí profesor Snape který má naší kolej v oblibě a taky jsem jeho nejoblíbenější.

Já jsem seděl vedle Blaise, Lyra vedle Pansy a ostatní ze Zmijozelu si nějak posedaly. Nevím co si o nich Lyra myslí ale normálně se bavila s Potterem, Weasleym, Grangerevou a dalšíma Nebelvírama. Zazvonilo a i zbytek lidí se nahrnulo do třídy.

"Ale koho pak to tu máme? Není to Harry Potter?,, Řekl Snape trochu hlasitěji než chtěl. "Naše nová hvězda.... Hmm tak snad budete i tak dobrý v lektvarech jako jste slavný,, dokončil svůj povíšený proslov Snape. Zbytek hodiny byl docela klidný. Po dalších 4 hodinách jsme šli konečně na oběd. Jak já měl hlad.

Pohled Lyry:
Skončila hodina létání a my konečně mohly na oběd. Mám vážně velký hlad. Šli jsme na oběd a sedly si tak jako vždy. Já seděla vedle Pansy a Lynn. Lynn byla jedna z našich dalších spolubydlících. Draco s Blaisem seděly naproti nám. Já si dala hranolky, Pansy snědla 2 talíře krupicové kaše, Lynn si dala nějaký salát s kuřecím masem. Draco s Blaisem něco naházeli na talíř a snědli to. Byla jsem ráda za kamarády ze Zmijozelu ale nechtěla jsem ani opomíjet ostatní. Jako třeba Lisu a Ann. Když jsem dojedla domluvila jsem se s Lynn a čekaly jsme před Velkou síní. Dohodly jsem se že jí seznámím s ostatními a společně půjdeme udělat nějakou přípravu na další hodiny.

Are you my family? (Přepisuji) Kde žijí příběhy. Začni objevovat