Famfrpálový zápas

250 10 0
                                    

"Dnes hraje Zmijozel proti Nebelvíru,, hlásal jeden ze žáků do rozhlasu

Všichni jásali a ze všech stran se ozývalo buď "NEBELVÍR NEBELVÍR,, a nebo "ZMIJOZEL ZMIJOZEL,,

Já fandila Harrymu ale nedávala jsem to najevo. Nebelvír zatím vyhrávala a bylo to velice napínavé. Camrál lítal že strany na stranu. Zmijozel dostal svích prvních deset bodů a já se bala o Nebelvírskou výhru. Bylo vyrovnáno 20 pro každou stranu. Napjatě jsem pozorovala Harryho který se snažil chytit Zlatonku. Strašně jsem mu fandila a držela palce. Harry najednou začal tak divně poletovat. Vypadalo to jako by to na koštěti neuměl a měl každou chvilku spadnout. Hermiona která se dívala dalekohledem se podívala na Snape a viděla že Harrymu začaroval koště. Pak se otočila k Ronovi a začala mu šeptat do ucha.

"Snape začaroval Harrymu koště,, Hermiona

"Začaroval Harrymu koště? Co budeme dělat?,, Zeptal se Ron a já s údivem odezírala ze rtů.

"Nech to na mě,, řekla Hermiona a pak odešla. Harry stále lítaly sem a tam a celí Zmijozel až na mě se nemohl přestat smát. Harry vysel nohama dolů a koště se najednou přestalo hýbat. Můj zrak ale teď mířil k učitelské tribuně která začala hořet. Hned mi bylo jasné že to byla Hermiona. Harry se rychle vyhoupl na koště a začal pronásledovat zlatonku. Pustil se koště a začal šahat po Zlatonce. Nějaký že zmijozelských ho schodil a on se začal dusit. Vypadalo to jako by každou chvílí měl zvracet. Najednou ale vyplivl Zlatonku a Nebelvír začal jásat.
"150 bodů pro Nebelvír,, zakřičel hlasač a všichni Nebevířané začaly jásat.  Já si v hlavě šťastně poskočila a sledovala Zmijozeláky jak jsou špatný. Nejhůře to asi nesl Draco. 

Are you my family? (Přepisuji) Kde žijí příběhy. Začni objevovat