My First Kiss Deel 2

108 3 0
                                    

Ik deed de deur open en daar stond Britt met een grote glimlach op haar gezicht. Ze gaf me gelijk een knuffel. "Ewa kutjee. Psstt is Semmie er ook?" "Jaa, iedereen hoezo?" "Ik heb een crush op Semmie en jij moet Tim of Sem vd fixen!" "Ik vind ze allebei leuk, maar kom er wel achter wie mij leuker vind of wie ik leuker vindt. Maar kom binnen kutjee" Ik pakte haar hand en sleurde haar mee naar binnen. "Ey boys dit is dus Britt" Iedereen liep naar haar toe en groetts haar. Semmie gaf haar zelfs een knuffel. Ik fluisterde in haar oor: "Ik denk dat Semmie je leuk vind" Ze begon te glimlachen en we gingen met zijn allen op de bank zitten en Netflix kijken. Ik zat naast Tim en Sem vd en Britt naast Semmie en Melle. Toen zei Khalid opeens: "Zullen we vanavond hier met zijn alle slapen?" "Ja leuk!" zei iedereen. Iedereen ging vragen of het mocht en iedereen kon. Even later had iedereen hun slaapspullen mee en we legden onze luchtbedden in een kring. Ik lag naast Tim en Sem vd en Britt naast Semmie en Melle, en Khalid daarnaast. Ik pakte mijn hondenknuffel genaamd Isa (Swipe) "Ahww heb je een knuffel?" zei Tim. "Haha ja, mijn puppy Isa" "Lieff" zei Sem vd. We gingen allemaal snel slapen, tot ik wakker werd. Ik was heel duizelig en verdrietig. Ik probeerde op te staan, maar viel keihard op de grond. Tim hoorde het en hielp me.

My first kiss... Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu