Ik negeerde Sem vd zijn blik en fluisterde in Tim zijn oor: "We moeten nu ook Britt en Semmie fixen. En kom we gaan op de bank zitten." Hij knikte en ik volgde hem naar de bank. We gingen zitten en hij legde zijn arm om me heen. "Wat gaan we vandaag doen?" Vroeg Tim. "Ik bel Thomas wel ff" zei Semmie. Hij liep naar de gang en even later kwam hij weer binnen. "De schokkend gast is ziek. En Thomas vroeg of Elena mee kon doen?" "Ja sure! Ik doe wel mee" "Het doet wel pijn hè" zei Semmie. "Kan ik wel aan" En ik knipoogde. Semmie belde Thomas terug en toen zei Melle: "Moet en we niet even ontbijten?" "Ohja ik bak wel wat eitjes. Elena wil je mee eten of liever niet?" (Hij wist van de anorexia en moeite ermee) "Ehm nee ik sla over" "Oke dan geef ik je zo wel wat muesli en yoghurt goed?" "Thanks" zei ik. "Waarom eet je niet mee?" "Nou kijk, ik had vroeger soortvan anorexia en heb er nog steeds wel moeite mee dus ja" "Khalid? Mag ik zo samen met Elena eten?" Vroeg Tim. "Ja sure!" "Thanks Tim" zei ik. "Geen probleem schat" En hij gaf me een kus op mijn mond. Even later belde iemand me anoniem. "Zal ik opnemen?" "Ja doe maar" zeiden de boys. Ik nam op en zette hem op luidspreker. "Hallo, wie is dit?" "Estella en Lilja ken je ons nog?" "Oh shit, ja ik ken jullie nog. Wat moeten jullie?" "Je krijgt karma voor wat je allemaal hebt gedaan. Doei!" En ze hingen op. "Wie zijn Estella en Lilja?" vroeg Tim. "Fake friends die ik had. En ik heb ze verlaten in hun woorden" "Oh shit" "Maarja ze lullen vast een eind en durven het toch niet.