My First Kiss Deel 6

89 3 0
                                    

Iedereen begon te lachen en we keken de film af. Even later werd ik geappt door een onbekend nummer (Swipe)
Ik was een beetje zenuwachtig, maar liet het zo min mogelijk zien. 10 minuten later was het zover. "Eh, ik moet ff naar de wc" "Oke is goed!" zei Tim. Ik kroop uit zijn armen en liep in alle stilte naar de gang. Ik deed mijn jas aan en de deur ging net iets te hard dicht. "Wat was dat?" Vroeg Melle. "Kom we gaan kijken" zei Tim. Ze liepen naar de deur. "Ey Elena haar jas is weg!" "Shit, Estella en Lilja. Kom we moeten haar zoeken!" zei Britt. (Terug bij Elena) Ik liep zo snel als ik kon naar het steegje en daar stonden ze me al op te wachten. "Zozo daar ben je dan. Ga zitten op de grond, dan kunnen we je vastbinden en tape op je mond doen" Ik deed wat ze vroegen, want ik zag een pistool in Estelle haar hand. Eenmaal vastgebonden en al op de grond sloeg Lilja me een paar keer vol in mijn gezicht, waardoor ik een bloedneus kreeg. Toen richtte Estella het pistool mijn kant op. "Je kan ons nu nooit meer pijn doen!" Op dat moment kwamen alle boys aanrennen met Britt en Tim voorop. "STOP!" Riep Tim. "Dit wil je niet doen, geloof me" zei Britt. "Jawel, hierop hebben we te lang gewacht!" zei Estella. "Sorry, maar ik ga haar niet vermoorden!" Zei Lilja en ze rende weg. "Nu sta je er alleen voor" zei Tim. Toen hij dat zei rende Lilja terug en pakte het pistool en rende ermee weg. "SHIT" "En nu laat je Elena met rust Estella!" zei Britt. "Ugh oke, mij zie je niet meer!" En toen rende ze weg. Tim rende naar me toe, deed de tape van mijn mond af en maakte me los. Ik probeerde te staan, maar viel gelijk weer. "Kom op mijn rug" zei Tim. Ik klom op zijn rug en legde mijn hoofd ook op zijn rug. Zo gingen we terug naar huis en hij tilde me helemaal tot naar mijn kamer. Ik had het niet door, want sliep een beetje. Hij zette me op bed en ik werd wakker. "Gaat het?" Vroeg hij? "Ja, al wel beter denk ik. Ik ben wel echt moe" "Kom ga slapen" "Kan je bij me blijven? Ik ben bang" "Ja tuurlijk kom" Hij ging liggen op mijn bed en spreidde zijn armen met een glimlach. Ik dook in zijn armen en legde mijn hoofd op zijn borstkas. Zo vielen we beide in slaap.

My first kiss... Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu