My First Kiss Deel 5

94 2 0
                                    

"Ja denk het ook" zei ik tegen Tim. "Boys, gaan we vandaag opnemen?" vroeg Tim. "Ja volgensmij wel" zei Sem vd. "Wil je mee Elena?" "Oh sorry volgende keer denk ik, want ik had al afgesproken met wat vriendinnen." "Oke geen probleem, veel plezier en zie je vanavond?" "Is goed! Doei schat!" Zei ik en gaf hem een kus op zijn mond. "Doei schat!" Ik liep samen met Britt naar de gang en deed mijn schoenen en jas aan. Toen we net buiten stonden kwamen Isa, Lola en Vienna er al aan. "Ewaa schatjess" We gaven elkaar allemaal een knuffel en we liepen met zijn allen naar de stad. "Duss, jij en Tim hè?" zei Isa. "Jaa, we hebben een relatie!" Ze begonnen allemaal te gillen en me te knuffelen. (Tijdskip) Britt en ik zijn weer terug bij mijn huis en de boys kunnen elk moment aankomen. We keken wat Netflix en hadden een bak met popcorn tussen ons in. "Is het fixen van Semmie nou al gelukt?" "Nee nog niet helemaal, misschien lukt het vanmiddag nog!" "Sowieso! Ik ga je helpen kutjee" Even later belde er iemand aan. Ik deed open en daar stonden de boys. "Ewaa kom binnen! Britt is er ook!" Iedereen liep naar binnen en Tim tilde me op en kusde me. "Ik heb je gemistt, heb je het leuk gehad?" "Ja zeker! Jij ook?" "Ja hoor! Kom we gaan film kijken" Ik klom op zijn rug en we gingen naar binnen. Hij zette me neer op de bank en ging naast me zitten. Hij deed een arm om me heen en ik kroop in zijn armen. "Welke film gaan we kijken?" Vroeg Melle. "Please Pirates of the Caribbean?" zei ik. "Oke voor deze keer!" zei Khalid. "Yess dankjee!" Tim pakte de popcorn en voerde me er een paar. "Ik weet dat je ze wou" "Haha dat is waarr! Maar ik wil jou het meest" En ik zoende hem vol op zijn mond en we keken verliefd naar elkaar. Even later gingen Britt en Semmie opeens samen naar de gang en toen ze terug kwamen hadden ze handjes vast. "Is het aan?" vroeg ik? "Jaaa!" zei Britt. Ik rende naar haar toe en gaf haar een knuffel. "Blij voor je Kutjee nu kunnen we dubbeldate!"

My first kiss... Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu