My First Kiss Deel 3

105 5 0
                                    

"Elena! Gaat het?" zei Tim. "Uhm ja hoor, ben gewoon beetje duizelig en voor de rest kan ik het niet vertellen?" Hij kwam naast me zitten. "Hoe bedoel je niet vertellen? Ik zeg niks door beloofd" "Oke nou vroeger had ik soortvan anorexia en ik heb nu nogsteeds een beetje depressie en ben gewoon vaak duizelig enzo" "Ohw oke, dat spijt me. Ik ben er voor je oke?" "Oke, thanks Tim" Ik glimlachte naar hem. Toen werd Khalid wakker. "Elena? Gaat het goed?" "Eh ja hoor alles oke" "Mooi zo, ga slapen het is nog nacht" zei Khalid "Is goed" zei Tim. "Ehm Tim, misschien is het raar maar het helpt me vaak als iemand nu bij me blijft" "Ja is goed, heb je puppy Isa ook?" "Ja hier!" We glimlachten naar elkaar en ik ging naast hem liggen. Hij sloeg zijn arm om mij en Isa heen en gaf me een kus op mijn hoofd. Ik voelde me er goed en veilig bij, maar wist niet of dit iets betekende of niet. De volgende dag lag ik nog steeds in Tim zijn armen, maar hij was al wakker. "Goedemorgen, ik moet je wat vragen" "Goedemorgenn oke is goed" "Maar niet hier kom" We stonden op en ik liep achter hem aan de gang in. "Misschien is het een beetje snel ofzo, maar ik vind je echt heel leuk. Wil je mijn vriendin zijn?" "Jaa heel graag!" Hij kreeg een grote glimlach op zijn gezicht en hij knuffelde me. "Zullen we het nu zeggen?" "Is goed!" We liepen hand in hand terug naar de rest. Iedereen was al wakker. "Wij hebben een relatie boyss" "OMGG LEKKER KUTJEE" Riep Britt en ze rende op me af voor een knuffel iedereen moest lachen en iedereen leek blij voor ons. Behalve Sem vd op een of andere manier...

My first kiss... Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu