အပိုင္း (၁)

398 41 5
                                    

"ေတး.... ငါေျပာထားတဲ့ အလုပ္လုပ္မယ္မလား?"

"ကေလးတစ္ေယာက္ကို ေစာင့္ေရွာက္ေပးရမယ္ဆိုတာလား"

"အင္း... ငါ့သူငယ္ခ်င္းညီမေလးဟ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ မ်က္လံုးကြယ္သြားၿပီး ခဏခဏ ေသေၾကာင္းႀကံေနတာတဲ့"

"သနားေတာ့သနားစရာပဲေနာ္... မိဘေတြေရာ မရွိေတာ့ဘူးလား?"

"မရွိေတာ့ဘူးေျပာတယ္... သူကလည္း သူ႔ညီမေလးကို အခ်ိန္ျပည့္မၾကည့္ႏိုင္လို႔ ငါ့ကို အကူအညီေတာင္းထားတာ"

"နင္တို႔က သူငယ္ခ်င္းေရာ ဟုတ္ရဲ႕လား? ပါးစပ္ကသာ သူငယ္ခ်င္း၊ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ စိတ္ထဲကေရာ ႐ိုးရဲ႕လား?"

"အမေလး... အလုပ္မရွိလို႔လည္း ရွာေပးရေသးတယ္ ေစတနာနဲ႔ပါေနာ္"

"စတာပါဟယ္ မယ္သီတာေလးကလည္း..."

"ေတးစုတ္ ေသေတာ့မယ္... နာမည္ရင္းက ႏွင္းသီတာေနာ္ နင္ေခၚတာနဲ႔ ငါ့ကို အားလံုးကပါ မယ္သီတာဝိုင္းေခၚေနၾကၿပီ...
ထားပါေတာ့ မနက္ျဖန္ စလုပ္ေပးႏိုင္မလား?
ေကာင္းျမတ္က ခရီးထြက္ရမွာဆိုေတာ့ သူ႔ညီမေလးကို စိတ္မခ်လို႔"

"ေအးပါ... ငါလည္း အားေနတာပဲ မနက္ျဖန္ပဲ သြားလိုက္မယ္ေလ... လိပ္စာပို႔ထားလိုက္"

"အိမ္ျပန္ၿပီး အထုပ္ျပင္လိုက္ဦးမယ္ ဒီအေတာအတြင္း ေနခြင့္ေပးခဲ့တဲ့အတြက္ ေဟာဒီက မယ္သီတာေလးကို Big Thanksပါေနာ္"

"ရပါတယ္ဟာ... နင္က ငါ့ရဲ႕ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းႀကီးပဲ ဒီေလာက္ကေတာ့ ငါ့အခန္းႀကီးက နင့္ကို လြမ္းေနေတာ့မွာပဲ"

"ငါကလည္း နင့္အခန္းႀကီးကို လြမ္းေနမွာပါ... Dutyခ်ိန္ေရာက္ေတာ့မွာမလား၊ ငါလည္း ျပန္ေတာ့မယ္"

"ဟုတ္သားပဲ အခ်ိန္ေတြကလည္း ကုန္ျမန္လိုက္တာ လိုက္မပို႔ေတာ့ဘူးေနာ္"

"ဘယ္တုန္းက လိုက္ပို႔တာက်လို႔!"

ေနာက္ဆံုးေျပာလိုက္တဲ့စကားကိုေတာ့ သူမ ၾကားမသြားပါ။

နွင္းသီတာဆိုတာ သူမ ငယ္ငယ္ကတည္းက ခင္ခဲ့ရတဲ့ စာသိပ္ေတာ္တဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာ သူငယ္ခ်င္းမႀကီးပါ။

မိဘေတြဆံုးသြားၿပီး အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ေနစရာအိမ္ပါ ေပ်ာက္သြားတဲ့ သူမကို ျကည္ျကည္ျဖဴျဖဴနဲ႔ ေနစရာေပးထားခဲ့တယ္။

စာေတာ္တဲ့ႏွင္းက အခုဆို ဆရာဝန္ေလာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနေပမယ့္ သူမကေတာ့ ေဆးလိုင္းမွီေပမယ့္ တက္ခြင့္မရွိခဲ့တာေၾကာင့္ ႐ိုး႐ိုးေမဂ်ာနဲ႔ပဲ ဘြဲ႕ရခဲ့တာပါ။

ဘဝဆိုတာ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တာေတြပဲ ျဖစ္ခြင့္ရွိတာမွမဟုတ္ပဲ... ေတြးမထားတဲ့အရာေတြကို လူသားတိုင္း ႀကံဳေနရတာပဲမလား....
သူမလည္း လူသားတစ္ေယာက္သာ...

ႊႏွင္းရဲ႕အိမ္မွာ အထုပ္ေတြသိမ္းရင္း လြန္ခဲ့တဲ့ ၅ႏွစ္ေလာက္က ႐ိုက္ထားခဲ့တဲ့ မိသားစုပံုေလးကို ေတြ႔မိသည္။

မိုးညWhere stories live. Discover now