အပိုင္း (၄)

180 43 17
                                    

သာယာတဲ့မနက္ခင္းေလးမွာ မင္းရဲ႕ လက္ေလးကို တြဲၿပီး လမ္းေလ်ွာက္မယ္
ေန႔ခင္းမွာ မင္းရဲ႕ ပခံုးေလးကို မွီၿပီး သီခ်င္းနားေထာင္မယ္
ညေနခင္းမွာ မင္းေကြၽးတာ စားၿပီး မင္းရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းေတာ္ေလးကို လိုက္ပြဲအျဖစ္ သံုးေဆာင္မယ္...
ကိုယ့္ရဲ႕ အခ်ိန္တိုင္းကို မင္းပိုင္တယ္...

* * * *

ကေလးရဲ႕ လက္ေလးတြဲကာ ၿခံထဲမွာ လမ္းေလ်ွာက္ၾကသည္။ ထိုင္ေနက် ဒန္းေလးနားအေရာက္မွာ ကေလးကို ဒန္းေပၚထိုင္ေစၿပီး သူမကေတာ့ ကေလးနား ရပ္ေနသည္။

"ဒီေန႔ မမက ကေလးအတြက္ ကမၻာတစ္လႊားက ထူးထူးဆန္းဆန္း ဥပေဒ အခ်ိဳ႕အေၾကာင္းေျပာျပမယ္"

ကေလးက စိတ္ဝင္စားသြားဟန္ျဖင့္ နားေလး စြင့္ေနသည္။

"အုိဟီးအိုး (အေမရိကန္)မွာေပါ့ လိုင္စင္မရွိပဲ ၾကြက္သတ္ရင္ ရာဇဝတ္မႈ ေျမာက္တယ္...
အစၥေရးမွာ လိုင္စင္မရွိပဲ စက္ဘီး မစီးရဘူး..

ဆြစ္ဇာလန္တြင္ အမ်ိဳးသမီးငယ္ေတြက အမ်ိဳးသားေတြနဲ႔ လက္ဆြဲခြင့္မရွိဘူး...
အဲ တကၠဆက္မွာက် သူမ်ားႏြားကေန ႏုိ႔ထုတ္ရင္ ရာဇဝတ္မႈေျမာက္တယ္တဲ့"

ၿပံဳးေယာင္သန္းေနေသာ ကေလးကို တစ္ခ်က္ၾကည့္၍

" ျပင္သစ္က်ေတာ့ မေနႏိုင္ပဲ ရထားဘူတာမွာ နမ္းမိရင္ ရာဇဝတ္မႈေျမာက္တယ္တဲ့...
ေတာ္ေသးတယ္ေနာ္ မမတို႔က အခန္းထဲမွာမို႔"

မ်က္ေစာင္းထိုးရမယ့္အစား ရွက္ပံုရေနေသာ ကေလးကိုၾကည့္ၿပီး ရယ္မိသည္။ သူမေလးက ဒီလိုေတြ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနလို႔ ခဏခဏ စခ်င္ေနမိတာ...

"ၿပီးေတာ့ ရွိေသးတယ္ ဥပေဒေတာ့မဟုတ္ဘူး
ေရွးေဟာင္းဂ်ဴးလူမ်ိဳးေတြရဲ႕ ဓေလ့ထံုးစံအရေပါ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ဓမၼတာလာရင္ သူမရဲ႕အေမက သူမကို ပါး႐ိုက္ရတယ္တဲ့... ေတာ္ေသးတယ္ေနာ္ မမတို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ အဲ့လို ဓေလ့မရွိလို႔ မဟုတ္ရင္ တစ္လတစ္ခါ ပါး႐ိုက္ခံရမွာ"

"အေမမရွိရင္ေရာ?"

သြားၿပီ သူမ စကားမွားသြားေၾကာင္းသိရသည္။

"အာ့ဆိုရင္ေတာ့ ပါးမနာေတာ့တာေပါ့ ကေလးရဲ႕"

ကေလးက လက္ႏွစ္ဖက္ကို ယွက္ၿပီး ဘယ္ဘက္လက္မနဲ႔ ညာဘက္လက္မကို ကုတ္ဖဲ့ေနသည္။ ကေလးရဲ႕ ေရွ႕မွာ ထိုင္ၿပီး
ကေလးရဲ႕ လက္ေလးႏွစ္ဖက္ကို ဆြဲကိုင္ကာ

"ကေလးသိလား... ေလာကႀကီးမွာ စိတ္ခ်မ္းသာဖို႔ဆို အေကာင္းျမင္စိတ္ ေမြးတတ္ရမယ္... မေကာင္းတာေတြပဲ ေတြးေနရင္ ေလာကႀကီးမွာ ေနမေပ်ာ္ေတာ့ဘူး ျဖစ္လာတတ္တယ္"

သူမေျပာတာကို အာ႐ုံစိုက္ေနပံုရေသာ ကေလးကို ဆက္ၿပီး

"လူတိုင္းက အေကာင္းျမင္တာကို သေဘာက်ၾကေပမယ့္ ကိုယ္တိုင္ အေကာင္းျမင္စိတ္ေမြးဖို႔က်ေတာ့ ခက္ခဲေနတယ္...

မိုးညTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang