အပိုင္း (၅)

302 43 12
                                    

၅၂၈နဲ႔ ၁၅၀၀ မသဲကြဲတဲ့ ခ်စ္ျခင္းကို ၂၀၂၈ဆိုတဲ့ ခ်စ္ျခင္းအသစ္ထြင္လိုက္မယ္
ကိုယ္ မင္းအေပၚထားတဲ့ သံေယာဇဥ္ေတြကို အေရာင္ဆိုးမိခဲ့ၿပီ....

"ေတးစုတ္ ၾကည့္စမ္း မေတြ႔ရတဲ့အေတာတြင္း အသားေတြျဖဴလာတာ"

ဧည့္ခန္းထဲကို ႐ုတ္တရက္ဝင္လာေသာ ႏွင္းေၾကာင့္

"နင္က ဘယ္ကလွဲ႔လာတာတုန္း"

"နတ္ပြဲကေလ ကိုႀကီးေက်ာ္ထဲက တစ္လံုးေတာင္ ဆြဲလာေသးတယ္ ေသာက္မလား?"

"ေသာက္စရာလား! ဘုရားမၾကဳိက္တာေတြ မလုပ္ဘူး.... ဒါနဲ႔ ဒီကို ဘယ္လိုေရာက္လာတာလဲ?
မွန္းစမ္း အရင္ကေရာ လာဖူးတယ္မလား?"

"နွစ္ခါထဲပါဟာ... ၿပီးေတာ့ ထားကို အခုမွ ျမင္ဖူးမွာ"

"ထားပါေတာ့... လာရင္းက?"

"မသိရင္ သူက အိမ္ရွင္က်လို႔... ေအးပါ အႏိုင္က်င့္ထား၊ ခုဟာက ထားကို ၾကည့္ဖို႔လာတာ....မ်က္လံုးခြဲစိတ္ေပးဖို႔ အေျခအေနေကာင္းမေကာင္း လာၾကည့္တာ အဆင္ေျပတယ္ဆို မ်က္လံုးအထူးကု ဆရာဝန္ႀကီးနဲ႔ လႊဲေပးမလို႔ "

"မ်က္လံုးခြဲဖို႔ဆို မ်က္ၾကည္လႊာလိုတယ္ မဟုတ္ဘူးလား?"

"အင္း အဲ့အတြက္ ဟိုတစ္ေယာက္က စိတ္မပူနဲ႔တဲ့ သူအကုန္ စီစဥ္ထားၿပီးၿပီတဲ့"

"အာ့ဆိုရင္ေတာ့ ကေလးအတြက္ ဝမ္းသာစရာေပါ့"

"ဘယ္တုန္းက ကေလးေတြျဖစ္သြားတာတုန္း ရွင္ႀကီးေနာ္ က်မကို လ်ဳိဖို႔မႀကိဳးစားနဲ႔"

"ကိုယ့္ထက္ အမ်ားႀကီးငယ္လို႔ ကေလးလို႔ ေခၚတာပဲကိုး... ထူးဆန္းလို႔လား?"

"က်မအတြက္ေတာ့ ထူးဆန္းပါတယ္ အမိ"

"ထားကို ၾကည့္မွာမလား အေပၚကို လိုက္ခဲ့!"

ၾကာရင္ ထိုအႏွီမေလးကို မ႐ိုးမ႐ိုးျဖစ္ေနတာ ေပၚကုန္လိမ့္မည္။ ထို႔ိေၾကာင့္ ျမန္ျမန္ထမွ ျဖစ္လိမ့္မည္။

"ေနပါဦးဟ မွာစရာရွိေသးတယ္... ထားေရွ႕မွာ ငါ့ကို နင့္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းအေနနဲ႔ပဲ မိတ္ဆက္ေပး၊ ဆရာဝန္ဆိုတာ ထည့္မေျပာနဲ႔"

"အေျခအေနသံုးသပ္မလို႔လား?"

"အင္း... စိတ္ၿငိမ္သြားမွ ခြဲလို႔အဆင္ေျပေတာ့ အေရးႀကီးတာက ျမင္ခ်င္တဲ့စိတ္ပဲ"

"ေအးပါ... အျမန္ဆံုး အဆင္ေျပႏိုင္ပါေစလို႔ပဲ ဆုေတာင္းရမွာေပါ့"

* * * *

ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္

"ဝင္လာၿပီေနာ္ ကေလး"

ခါတိုင္းဆို တံခါးမေခါက္ပဲ ဝင္ေနက်ျဖစ္ေပမယ့္ ဒီေန႔ေတာ့ ႏွင္းတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ တံခါးေခါက္မိသည္။ မဟုတ္ရင္ ထပ္စလိမ့္မည္။

"ဒီမွာ ကေလးကို မမ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးခ်င္လို႔ ေခၚလာတာ"

"ေတြ႔ရတာဝမ္းသာပါတယ္ ညီမေလး... မမက ေတးရဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာ သူငယ္ခ်င္း ႏွင္းသီတာပါ"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

မိုးညWhere stories live. Discover now