1.Terv

261 10 0
                                    

Egy viszonylag gazdag családban éltünk húgommal, Emilyvel. Az életünk tökéletesen alakult. Mindenünk meg volt, amire szükségünk lehetett. Jó suliba járhattunk, sportoltunk és szép ruhákban mehettünk.
Imádtam suliba járni. Vagy inkább a suli imádott engem? Hm... Nem is tudom. Jó tanuló voltam mindig, ahogy húgom is. Tökéletesen meg voltam elégedve az életemmel. Rengeteg barátom volt, népszerű, okos, és szép voltam. Húgom eggyel lejjebb járt, mint én, de ettől függetlenül őt is imádta mindenki. Sose voltam beképzelt, csak megjátszottam magam. Igazi barátaim, pedig sosem voltak, ezért építettem fel magamnak szép lassan ezt az egész hírnevet. Volt egy menő pasim, Jos. Ő is sportolt, mint ahogy én. Vissza térve húgomra, meg rám. A húgom táncolt. Az volt az élete. Én viszont futottam. Nem voltam az a sportos alkat és nem is tudtam nagyon futni, mivel nem olyan rég kezdtem űzni. Viszont imádtam.
Egyik délután apánk egy nagyszerű hírrel jött haza a munkájából.
-Szervusztok! - üdvözölt minket - Nagyszerű hírem van! Mr. Banner egy lehetőséget adott, hogy kipróbáljam magam külföldön. Hajóval fogunk menni a "szomszédba" - rajzolt idézőjeleket a levegőbe.
-Melyik országba? - kérdezte a húgom.
-Írországba mennénk.
-Hogy mi? - kerekedett el anyám szeme.
-Hajóval mennénk - ismételte magát, hátha így sikerül jobban meggyőzni Sophie-t, az anyámat.
-És a hajóhoz hogy jutnánk el?! Mivel nincs autónk! Tudod, tönkrement!- förmedt rá.
-Taxival.
-Rendben - enyhült meg egy kicsit. -És mikor indulnánk?
-Biztos,hogy tudni akarod,Sophie? - kérdezte félve apám anyámat.
-Biztos - mondta hűvösen, szemét pedig résnyire összehúzta.
-Rendben - sóhajtott fel apám megadóan. -A jövő héten.
-Hogy mi?! - förmedt rá újból.
-Tulajdonképpen nem értem, miért kell ennyire felhúznod magad ezen, Sophie?! Azt hittem, örülni fogsz - mondta apa csalódottan.
Egy ideig még vitáztak ezen, mire anyám végre beadta a derekát. Nagyon örültem, hogy megyünk, mivel még soha nem hajóztam, és ez egy nagyszerű lehetőség volt számomra.
A napok csak teltek. Húgommal folyamatosan azt tervezgettük,hogy mit fogunk csinálni...

A falka |Befejezett|Where stories live. Discover now