bölüm şarkısı olmayacak bundan sonra :(
Bilinmeyen Numara: Günaydın.
Bilinmeyen Numara: Şuan antrenmana gidiyorum, sabahın 7'sinde.
Bilinmeyen Numara: Şuan uyuyorsundur. Çok güzel olduğuna eminim, keşke seni izleyebilsem.
Bilinmeyen Numara: Uyanınca yazarsın belki. Şimdi ben gidiyorum, görüşürüz.
(07:11)Selin: Günaydın. Ne antrenmanına gidiyorsun?
(10:06)Bilinmeyen Numara: Basketbol.
Bilinmeyen Numara: Pazartesi maçımız var, izlemeye gelir misin?
Selin: Kim olduğunu bilmiyorum. Neden geleyim?
Bilinmeyen Numara: Bana destek olmak için. Maç esnasında seni görürsem, daha iyi oynayacağıma eminim.
Selin: Belki gelirim.
Selin: Bu arada, dün Kaan'la dans ettiğim için kızgın değilsin, değil mi?
Bilinmeyen Numara: Sevgili olmadığımız için kızamıyorum ama minik derecede kalbim kırıldı.
∆∆∆
Berkay'la buluşmak için seçtiğimiz kafenin önüne geldiğimde Berkay'ın da diğer taraftan geldiğini gördüm. "Ne güzel tesadüf."
"Beklemek zorunda kalmadın."
"Aynen öyle. Haydi içeri girelim."
Başımla onayladım ve cam köşede bir masaya oturduk. Oturduğumuz an garson gelip önümüze menü koymuştu.
"Ben bir çikolatalı milkshake alayım."
"Bana da filtre kahve lütfen."
Garson siparişlerimizi aldıktan sonra gitmişti. O sırada uzun süredir görüşmediğimiz için anlatacağımız çok şey olduğunu düşünerek sohbete başladım. "Ee, hayat nasıl gidiyor?"
"Gitmiyor galiba." demişti gülümseyerek, aynı zamanda kahvesini yudumlamıştı.
"Neden? Ne oldu?"
"Aşk meseleleri."
"Anladım. Unutursun zamanla, merak etme."
"Umarım..."
Siparişlerimiz geldiğinde sohbete devam ediyorduk ki telefonuma bildirim sesi gelmişti.
Bilinmeyen Numara: O kim?
Selin: ?
Bilinmeyen Numara: O çocuk kim, karşında oturan?
Selin: Arkadaşım.
Bilinmeyen Numara: Daha önce onu hiç görmedim.
Selin: Ortaokul arkadaşım çünkü.
-------------------------------------------------------
nasılsınız bebekler? ♥️
ben çok iyiyim gerçekten, sınıfı geçtim lsdsxsdxl sınıfı geçip de mutlu olmayan var mıdır?
umarım kitabın gidişatını beğeniyorsunuzdur♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kusursuz | texting. ✓
Short Storykısa , çerez tadında bir texting kitabı :) | tamamlandı |