gününüz güzel geçsin 😏♥️
bu arada finale yaklaşıyoruz hadi bakayım :d
"Ben eminim Dilara, Kaan'dan hoşlanıyorum."
"Biliyordum." dedi ve yüzüne pis bir sırıtış takındı.
2 hafta içerisindeki gözlemlerimle Kaan'a karşı hislerim olduğunu anlamıştım ama Bilinmeyen için üzülüyordum. Bilinmeyen'i Berkay hariç kimseye anlatmamıştım. Bilinmeyen'in de Kaan'ı sevdiğimden haberi yoktu tabii.
"Sevgililer gününden sonra ona çıkma teklifi edeceğim."
"Neden bu kadar geç?"
"1 hafta kaldı, sorun olacağını sanmıyorum. Öğrenmem gereken bir şey var."
"İyi, sen öyle diyorsan."
Öğle arasındaydık ve bahçedeki potanın arkasında okul basketbol takımının kendi aralarında yaptığı maçı izliyorduk. Kaan'ın saçları terlediğinden dolayı dağılmıştı. Gözüme çok kusursuz geliyordu.
Takım maça devam ederken Kaan maça devam etmek için hızlıca kenardaki şişeyi almış ve ben içmesini beklerken şişedeki suyu üstüne boşaltmıştı.
Arkadan gelen kız çığlıkları, takımdakilerin durup 'ooo'laması, Dilara'nın beni dürtmesi...
NE YAPIYORSUN GÖT HERİF!
Kıskançlığı vücudumun tüm zerrelerinde hissederken otomatikman kaşlarımın çatıldığını hissetmiştim. Kaan'ın bakışlarını da üstümde hissediyordum.
"Ben gidiyorum Dilara, yoksa katil olacağım." diyerek hızlı bir şekilde Dilara'ya fısıldadıktan sonra hızlıca sınıfa çıktım.
Selin: Pff, çok sinirliyim. Biraz konuşalım mı?
(12:23)1-2 dakika sonra camdan dışarı baktığımda maç bitmiş, herkes dağılmıştı.
Bilinmeyen Numara: Neden?
Selin: Okuldaki kızlar, neredeyse HEPSİ çok aptal. Çıldıracağım.
Bilinmeyen Numara: Sinirliyken çok tatlı oluyorsun güzelim. ♥️
Bilinmeyen Numara: Kaan'ın yaptığı şeyden dolayı çığlık attıkları için mi sinirlendin?
Selin: Hayır, o olay sadece aptal olduklarını hatırlatan bir olay gibiydi.
Bilinmeyen Numara: Sana kendimi göstermem karşılığında istediğim bir şeyi yapar mısın?
Selin: Ne gibi?
Bilinmeyen Numara: Beni görmeden önce gözlerin kapalı olacak bir süre.
Selin: Tamam.
bilinmeyen'in kim olduğunu anlamışsınızdır diye düşünüyorum ama çok güzel şeyler yapacağım bekleyin lşksnxsnsw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kusursuz | texting. ✓
Short Storykısa , çerez tadında bir texting kitabı :) | tamamlandı |