final

10.5K 474 387
                                    

final🐥💁💖

Mor elbisemi giyip saçlarıma hafif bir maşa yapmıştım ve şuan makyajımın son dokunuşu olan kırmızı ruju sürdüm.

Ve zil çalmıştı.

Kalp krizi geçiriyordum.

Hızlıca aşağı indim ve kapıyı açtığımda arabanın içinde, beni bekliyordu. Yavaş adımlarla karanlık havada arabaya doğru yürüdüm ve şoför koltuğunun yanındaki koltuğa oturdum.

"Lütfen ben diyene kadar bana bakma."

Kapşonlu giymişti.

Eninde sonunda görecektim.

"Tamam..."

Derin düşünceler içinde kim olabileceğini düşünüyordum.

Kısa süren bir yolculuktan sonra durmuştuk. Büyük bir rezidansın önündeydik. Ne ara gelmiştik?

"Haydi güzelim, in."

Sesi tanıdık geliyordu.

Arabadan indiğimizde o önden, ben arkadan gidiyorduk. Kapıyı geçmem için açtı ve asansör düğmesine bastı. Geniş asansörün içine girdiğimizde hemen yüzünü göremeyeceğim bir şekilde döndü.

"Annen baban evde mi?"

"Hayır. Babam, annemi yemeğe çıkardı."

Demek beni eve atmak için Sevgililer Günü'nü seçmişti. Azgın!

8. kata geldiğimizde asansör durdu ve indik. İlerideki kapıya doğru yürüdük ve anahtarla elleri titrerken kapıyı açtı.

"Sakin ol." dedim hafif hafif kahkaha atarak.

İçeri girdiğimizde tam anlamıyla mükemmel döşenmiş eşyalarla karşılaştım. Resmen büyüleyiciydi.

"Odama geçelim istersen?" dediğinde sessizce kabul ettim.

∆∆∆

"Artık bana dön ve şu ceketi çıkar."

"Tamam..."

Yavaşça üstündeki çıkardı ve arkasını dönmeden önce "Gözlerini kapatacaktın önce." dedi.

"Peki bakalım, öyle olsun."

Gözlerimi kapattığımda bana yaklaştığını hissetmiştim.

"Güzelim... Seni çok seviyorum."

Dudaklarımda sert bir baskı hissettiğimde gözlerimi açmıştım.

Kaan.

Bilinmeyen Kaan'dı.

Vücudum istem dışı Kaan'ın dudaklarına karşılık veriyordu. Bir elim ensesindeyken, diğer elimle saçlarını okşuyordum. Kaan ise gittikçe büyük bir özlemle öpüşmemizi derinleştiriyordu. Ben ise hala şaşkındım.

"Bebeğim... Bana karşılık veriyorsun... Emin misin?"

"Kaan... Senden hoşlanıyordum." dediğimde tekrar öpmeye başladı. Yavaşça beni yatağa doğru itti ve üstüme çıktı. Dudakları kıpkırmızıydı.

"Kırmızı ruj sürmemi bu yüzden mi istedin?"

"Evet, çok seksi değil miyim şuan?"

"Daha çok... şirinsin." dedim gülerek.

"Tüh, evet deseydin daha farklı şeyler olacaktı." dedi ve bana sımsıkı sarıldı.

"Beni seviyorsun... Suyu üstüme döktüğümde bakışlarından şüphelenmiştim."

"Ben senin Bilinmeyen olduğunu aklımdan bile geçiremedim Kaan."

"Neyse ne, sadece birbirimize sevgi verip uyuyalım."

kusursuz | texting. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin