Hoe alles begon

31 0 0
                                    

'Oké, we spelen waarheid waarheid of waarheid,', zei Eline. Ze keek naar Sien en verwachtte dat Sien waarheid zou zeggen. Uiteindelijk begreep Sien de hint en zei:'Waarheid!' De vraag luidde:'Welke jongen vind je da knapst hier op deze school?' Sien wees naar een jongen met groene ogen en donkere haren, een jongen die ik nog nooit gezien had. Hij stond bij zijn vrienden en hing zo te zien de macho uit. 'Wat een blaaskaak!', dacht ik bij mezelf. Sien bleef maar ratelen over hoe knap die jongen wel niet was en dan liet ze zijn naam vallen: Tom. Opnieuw dacht ik:'Tom zo heet die blaaskaak dus, de fuckboy!' Rachel reageerde uiteindelijk ook door te zeggen dat Tom er inderdaad wel mocht zijn. Hij draaide zich om en keek even in onze richting. WoW hoorde ik Sien zeggen. Eigenlijk was  hij echt wel knap... misschien kon ik dat gewoon niet toegeven. Olivia kwam even dichter bij mij staan en vroeg me om met haar mee te gaan.
We gingen de toiletten binnen, en dan begon Olivia te ratelen. 'Ik zag ook wel hoe je naar hem keek!', riep ze terwijl de halve school ons aankeek. Mijn reactie was vlug:'Een beetje stiller alstublieft! En ja die jongen is wel redelijk knap, hij mag er echt wel zijn.' Olivia sloeg haar handen voor haar mond en sloeg een luide kreet. 'Je kan iedereen krijgen, ga erop af!', riep ze weer afschuwelijk luid. Maar bij hem was het anders, hij kon nooit verliefd worden op mij, hij had trouwens al een lief. De bel ging en dan riep Olivia ongelooflijk luid:'Saved by the bel!' Ik lachte en ging langzaam naar mijn lokaal op de gang zag ik hem, samen met zijn lief. Toch ging ik verder wetend dat ik hem toch nooit zou kunnen krijgen. Ik begon te fantaseren over hij hij zijn gespierde armen rond me legde. Maar diep in mij wist dat deze fantasie nooit waar zou kunnen zijn, want hij was zo'n Fuckboy. Hij zou me niets meer laten zijn dan marionet en daarbij was hij niet geïnteresseerd in mij ik was niet goed genoeg voor hem. Hij was ook niet goed genoeg voor mij!

Love me pleaseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu