~Nu e vina mea ~
Rămăsesem fixat cu privirea pe ea pana când soneria ușii s-a făcut auzita. M-am ridicat și am deschis ușa. Prezenta Annei m-a șocat oarecum.
-Bună Noah.. Spune ea
-Bună.. Intra.A intrat pana în sufragerie unde se afla și Blue.
-Tata? Striga ea socata.
-Anne? Întreabă el la fel de șocatSe ridica în picioare și fuge la ea și o îmbrățișează.
-Fata mea, nu te-am mai văzut de atât de mult timp.. Spune cu lacrimi în ochi. Ești bine ?
-Da tata, sunt bine. Tu și mama cum sunteți?
-Ne e dor de tine, în rest cum ne știi.
-Angel? Întreaba Anne. Ce sunt astea?-Tu o știi pe mama? Întreb eu.
-Mama mi-a povestit de ea. Spune
-În sfârșit am aflat ceva despre ea și despre tata... Spun puțin trist.
-Dar de ce nu ai întrebat-o și pe sora ei?
-Ce? Mama a avut o sora? Întreb șocat
-Și un frate. Stai. Tu nu știai? Tata, de ce nu le-ați spus? Întreabă Anne
-Pentru ca mama ta a terminat legătura cu Crystal și Jake. Nu poți afla prea multe de la ei. Spune Blue-Dar totuși sunt familia mea. Am trăit cu gândul ca suntem singuri atâta timp când noi defapt aveam o familie. Mersii Blue, ne mai auzim. Anne ne vedem alta data.
-Ești ok Noah? Întreabă Blue.
-Ieșiți! Strig și daram un bibelou de pe masa.Cum sa nu îmi spună nimeni ca eu am un unchi și o mătușa. Cuum?
Am inceput sa urlu, sa urlu de durere, tristețe, de dezamăgire. Sa ma eliberez. Pentru ca m-am saturat, e prea mult. E mult prea mult, știam ca e o greșeală sa caut răspunsuri.
Am deschis pachetul de țigări și am început sa fumez, câte țigări nu știu însă știu ca nu m-am oprit pana când am primit un telefon la care nu aveam de gând sa răspund însă am văzut ca este de la spitalul lui Hasse-Da? Întreb eu
-Fratele dumneavoastră s-a trezit. Puteți sa veniți?
-Ajung imediat.Am reușit sa zâmbesc și am plecat cât de repede am putut. Cand am ajuns la salonul lui Hasse, erau toți acolo.
-Ce căutați aici? Întreb eu
-Noah, ca îți vine să crezi sau nu, noi suntem familia voastră. Spune Blue
-Nu mai erați familia noastră când eram singuri în orfelinat și pe străzi?
-Nu spune asta, știi ca am încercat sa dau de voi.
-Trebuia sa încerci mai mult.Am intrat în salonul lui Hasse și era pe patul de spital. Era foarte palid.
-Noah... spune el printre dinți.
-Sunt aici frate. Spun și ma duc lângă el. Ii dau un pahar de apa, e foarte deshidratat.
-Ce se intampla Noah?
-Nu îți aduci aminte?
-Ce sa îmi aduc aminte?
-Ai avut un accident de mașină Hasse..
-Accident? Nu a fost un accident Noah, de ce sunt aici? Despre ce vorbesti?
-Ce vrei sa spui?Am stat și m-am gândit la ce a spus însă nici nu vreau sa ma gândesc ca este adevărat ce spune.
-Hasse, tu..
-Am vrut sa mor Noah. Nu a fost un accident, a fost ceva ce eu am vrut sa fac.
-Cum ai putut? Strig la el.
-Nu e o mare pierdere, ți-ar fi mai bine fără mine, oricum îți fac numai probleme.
-De ce ai vrut sa faci asta Hasse?
-M-am saturat. M-am saturat, înțelegi? M-a saturat de viata asta de tot rahatul, m-am saturat sa fiu singur Noah. M-am saturat sa vad cum toată lumea din jurul meu se distruge, sunt atât de singur. Nimeni nu poate sta lângă mine, sunt ca o bomba cu ceas ce e gata sa explodeze în orice secunda. Acum sunt bine, acum arunc cu tot ce am mai rău în mine. Ție ți-ar fi mai bine fără mine Noah.Toate astea le spune cu o calimitate ce ma sperie.
-Nu e adevărat. Stii ca fără tine nu as fi nimic. Hasse, putem rezolva asta.
-Cum Noah? Psihologi? Crezi ca asta m-ar ajuta? Îți spun eu ca nu, e ceva ce numai eu as putea sa fac însă nu pot. Nimeni nu ma poate ajuta nici măcar tu, nici măcar eu. Trebuia sa ma lăsați sa mor.
-Crezi ca as face asta?
-Nu contează ce vrei tu Noah. Asta e despre mine.
-Nu! Nu este despre tine. Cum crezi ca as fii dacă m-ai părăsii și tu? Mama, tata, toți m-au lăsat acum sa o faci și tu? Crezi ca as suporta? Îți spun eu ca nu!Am ieșit din salon pentru ca nu mai suportam.
-Noah! Striga după mine însă nu ma întorc, nu as putea.
Toată lumea se uita la mine întrebându-se ce naiba se intampla.
-Credeați ca a fost un accident? Întreb eu ca un psihopat și râzând. Nu. A fost doar ce a vrut Hasse sa facă.
~Hasse~
Ma simt prost însă i-ar fi mai bine fără mine chiar dacă acum nu realizează asta. Ma doare tot, efectiv ma doare fiecare particica a corpului meu.
Eram trist însă fata mea mirata nu a trecut neobservata atunci când Anne a pășit în salon.-Ce cauți aici? O întreb eu.
-Am venit sa vad ce faci. Asa e? Nu a fost un accident?
-Da. Nu a fost un accident. Și?
-Și? Noah e distrus.
- Își va revenii, îl cunosc.
-Probabil dar chiar e foarte rău în momentul de fata.
-Nu e vina mea! Nu e vina mea!Încep sa repet asta fără oprire.
-Nu e vina mea
-Hasse, calmează-te!
-Nu e vina mea!Aparatul a început sa bipaie și știu doar ca buzele lui Anne au făcut contact cu ale mele.
CITEȘTI
Dᴇꜱᴛɪɴʏ ~Volumul ||~
Ficção AdolescenteNoah și Hasse, doi frați care au aflat ca viata este nemiloasa și ca oricat de bun ai fii, te calcă în picioare. Doua caractere tari, puternice însă cu mari probleme de temperament. Dacă le ești prieten, te tratează ca pe propria persoana iar dacă l...