"25.Pitic de gradina"
M-am trezit cu o durere groaznica de spate.
-Bagami-as... Spun eu în șoaptă și o aud pe Alyson cum chicoteste.
-Ți-am zis sa dormi în pat. Nu ma mancai sa știi. Spune și imi dau ochii peste cap.
-La ce somn de karatista ai cred ca ma trezeam mai rău decât acum.
-Haha, spune și imi scoate limba.Ne-am ridicat și am coborat la bucătărie și am început sa facem ceva de mâncare însă am ajuns sa ne batem.
-Hey nu e corect! Striga ea în timp ce ridic farfuria cu clătite.
-Nu e vina mea ca ești un pitic de gradina. Spun și încep sa rad.
-Nu e vina mea ca ai mâncat scânduri când erai mic. Hasse dă-mi și mie! Striga ea și face botic.
-Nu e corect ca folosești fatuca asta ca să obții ce vrei. Știi ca nu am cum sa rezist.
-Acum știu.Mi-a luat farfuria și a început sa fuga prin casa.
După multe bătăi am decis sa mergem sa ii inapoiem neimportantului de Trey hainele. După ce m-am rugat de ea, am coborât doar eu în fata locului unde era el și m-am dus zâmbind.-Ce cauți aici? Spune el când ma vede.
-Da știu o placere sa ma vezi. Alyson m-a rugat sa îți dau astea. Spun eu și împing cutia cu piciorul.
-Ce e asta? Întreaba el și deschide cutia. Doar nu vorbesti serios nu ? De ce ți-a zis ție sa faci asta? Vreau sa o vad.
-Nu a vrut sa vadă un vierme ca tine în plus mi-a făcut placere sa clarific ca treaba dintre voi s-a terminat. Și sa ii transmiți lui Myriam ca ma bucur ca a arătat ce tarfa e și ca nu îmi pasa deloc ceea ce va face în continuare. A da și stați departe de Alyson sau vei regreta toată viata.Am plecat în mașină cu un zâmbet victorios.
-Ce i-ai zis? Ma întreaba ea când ma vede asa fericit.
-I-am zis doar sa te lase un pace.
-Daaa sigur i-ai zis atât.
-Nu i-am zis nimic Aly, doar ca îmi place sa îl vad cum se enervează. Tu ești bine? O întreb eu.
-Voi fi. Ma simt doar trădata. Măcar am aflat ce fel de om e. I-am oferit aproape totul.
-Aproape? Întreb eu mirat.
-Înțelegi tu.. Spune puțin stânjenita.
-Stai asa. Spun eu. Aly, tu ești cumva virgina? Întreb eu șocat.
-Acum razi de mine.. Spune ea.
-Nuu! Strig eu și ii iau mana în a mea. E bine, adică, e bine ca nu ai făcut asta cu cineva în care nu aveai încredere. Nu trebuie sa te simți stânjenita, îmi poți spune orice. Absolut orice.
-Mersii Hasse. Spune ea și îmi zâmbește.Sunt fericit ca aud asta. Ma bucur ca nu s-a dăruit nimănui. Ce egoist a sunat.. Am plecat acasă la ea și am început sa ne uitam la un film.
-La naiba ! Striga ea dintr-o data și fuge sus în camera ei.
Ce naiba,strig eu. Am urcat după ea și era închisă în baie.
-Aly, ești bine? Întreb eu și ea iese grăbită.
-Nu! Adică da. La naiba . Trebuie sa ma duc la magazin.
-Ce s-a întâmplat?
-Nimic, spune și se rușinează.
-E perioada aia? Întreb eu și ea își mărește ochii.
-Hasse! Striga ea și îmi arunca o perna în fata.
-Ce?
-Da...
-Nu te rusina, e normal. Ma duc eu la magazin.
-Serios? Întreaba ea mirata și eu îmi dau ochii peste cap.
-Da. Vezi sa nu distrugi tot în casa pana vin eu. Spun și după încep sa fug.
-Hasse! Striga nervoasa.Îmi place sa o vad asa timida dar e perfect normal pana la urma. Și Myriam ma trimitea sa ii iau dar de multe ori nu o făceam.
La aumomendat am ajuns la supermarket și am luat trei feluri. În caz de orice. Când am ajuns la casa era o femeie bătrânică.-Ce drăguț ca băiatul a venit sa cumpere asta pentru iubita lui. Spune și îmi arunca un zâmbet cald.
-Nu sunt pentru iubita mea. Spun și după care plec.Când am ajuns acasă i-am dat punga lui Alyson.
-Mersii dar de ce atâtea? Întreaba ea.
-În caz de orice.
-Și astea? Știi ca nu le pot folosii. Spune ea și încep sa rad.
-Pentru mai târziu. Știi tu, spun și ii fac cu ochiul.
-Idiot.A urcat sus iar după câteva minute a coborât.
-Ești bine? O întreb eu văzând ca se arunca frustrata pe canapea.
-Am câteva crampe.
-Stai asa. Spun eu și iau un săculeț cu orez încălzit la microunde și i-l pun pe burta.-De unde știi atâtea despre asta? Întreabă ea și zâmbesc.
-Nu am trăit în peșteră Alyson. Daca ai nevoie de ceva sunt aici. Spun și o sărut pe frunte.~Alyson ~
E unpic ciudat. Cu Trey nici măcar nu deschideam subiectul insa el e atât de grijuliu și ma face sa ma simt mai bine.
-Mersii. Știu ca ți se pare puțin ciudat.
-Neah, îmi place sa rad de tine. Spune în gluma și ii arunc perna în fata.S-a maturizat destul de mult. Înainte înjura încontinuu, se ducea numai în cluburi și se vedea cu toate fetele. Acum e altfel. Mi-a lipsit foarte mult. La aumomendat și-a întors privirea și se uita în ochii mei. Te pierzi în albastrul din ochii lui. Este atât de special. Am oftat iar el și-a pus mana pe mana mea și am simțit niște furnicături.
-E totul bine? Întreabă cu o privire ingrijorata.
-Da. Hai sa continuam sa ne uitam la film. Spun și el ia o paturica subțire și ma învelește. La final a adormit cu capul pe mine. Era perfect...
CITEȘTI
Dᴇꜱᴛɪɴʏ ~Volumul ||~
Fiksi RemajaNoah și Hasse, doi frați care au aflat ca viata este nemiloasa și ca oricat de bun ai fii, te calcă în picioare. Doua caractere tari, puternice însă cu mari probleme de temperament. Dacă le ești prieten, te tratează ca pe propria persoana iar dacă l...