"Nunta lui Noah"
Noah pov
Azi este una din acele zile în care am atât de multe emoții și totuși ma simt mai fericit ca niciodată. Acum câțiva ani as fi spus ca este un clișeu însă, fiind de fata acum, pot spune ca am făcut multe alegeri greșite însă asta, este una din cele mai bune decizii pe care le puteam lua.
-Vreau sa o vad! Strig eu la Hasse și cei cinci cavaleri care ma ajutau sa ma pregătesc.
-Asteapta Noah , nu va fugii nicăieri! Spune Hasse și ceilalți încep sa rada însă eu îmi pierd răbdarea.
-De ce durează atât? Întreb eu.
-Pentru ca sunt fete. Spune Mike.
Mi-am dat ochii peste cap și am așteptat pana am plecat. Ma așteptam să o văd pe Rebeca însă au luat-o înainte pentru ca nu ar trebui sa o vad, aiureli.
Tot drumul ma gândeam la ce s-a întâmplat în ultimii ani și nu pot sa cred ca sunt aceeași persoana de acum câțiva ani. Emoțiile puteau fi vizibile.
-Calmează-te Noah, o sa fie totul bine . Spune Hasse încercând sa ma calmeze.
Într-un final am ajuns în fata bisericii. Era o grămadă de lume iar eu am pășit înăuntru. M-am dus spre altar și așteptam ca lumea sa se așeze.
Mi-aș fi dorit ca tata sa fi fost prezent împreună cu mama. Asta este singurul motiv pentru care sunt puțin trist. As avea nevoie de ei mai mult ca niciodată.
-Știu ca ți-ai fi dorit ca tatăl tău sa fie aici, însă îți spun eu. Sunt foarte mândru de tine Noah și ar fi și tatăl tău și mama tata. Spune Blue stand lângă mine și o lacrima îmi curge însă o șterg repede.
Muzica a început sa se audă semn ca Rebeca trebuie sa apară, si atunci....usa bisericii s-a deschis larg iar Becca, alături de tatăl ei păseau pe covorul întins.
Era..era pur și simplu divina. Rochia aceea lunga, Alba ca de înger, totul ii venea perfect. Zâmbeam pur și simplu fără sa ma pot oprii.
A ajuns în fata mea zâmbind iar preotul a venit langa noi.
-Ne-am adunat astăzi aici pentru a unii aceste suflete pure prin taina căsătoriei.
Nu puteam sa îmi iau ochii de la ea. Și ea avea emoții foarte mari și încercam amândoi sa ne stăpânim lacrimile.
-Noah Race-Delgado, o iei în căsătorie pe Rebeca D'Andre, sa o iubești, sa o prețuiești, sa fi lângă ea la bine și la rău pana când moartea va va despărții?
-Da! Spun eu încrezător.
-Rebeca D'Andre, îl iei în căsătorie pe Noah Race-Delgado, sa îl iubești, sa îl prețuiești, sa fi langa el la bine și la rău pana când moartea va va despărții?
-Da! Spune ea tare.
-Atunci, prin puterea investita în mine, va declar soț și soție.
O grămadă de aplauze s-au făcut auzite iar eu am sărutat-o profund.
-Nu pot sa cred ca s-a întâmplat. Spune ea și eu zâmbesc.
-Te iubesc Rebeca, nici nu știi cât. M-ai făcut cel mai fericit bărbat.
Am plecat amândoi ținându-ne strâns de mana prin mulțimea mare care aruncau cu petale în noi. Era totul parca desprins din rai..
Drumul spre restaurant a fost unul scurt din fericire. Încă nu pot sa realizez ca Rebecca este soția mea. Am așteptat atât de mult momentul asta...
Am întâmpinat toți oaspeții înăuntru iar lumea deja se așeza pe ringul de dans. Este exact cum mi-aș fi dorit sa fie.
-Noah, poți sa vi puțin? Ma întreabă Blue și eu îl urmez.
-Ce s-a întâmplat? întreb eu.
-Vreau sa îți prezint pe cineva, spune el și Hasse apare lângă mine la fel de comfuz. Ei sunt Crystal și Jake, sora și fratele mamei voastre, iar ea e Bella, sora tatălul vostru. Spune si rămân de-a dreptul șocat..
-Bună Noah, Hasse ,ma bucur sa va întâlnesc în sfârșit. Spune Crystal însă nu pot scoate niciun cuvânt.
-Voi sunteti..familia noastră? Întreabă Hasse.
-Da, îmi pare rău că nu am putut sa va ajutam când aveați nevoie însă nu am putut da de voi pana când Blue ne-a sunat.
-Nu...inca nu îmi vine sa cred. Spune Hasse.
-Ce ar fi sa vorbim mâine despre asta. Pana la urma trebuie sa petreceți, spune Bella și aprob. Apropo, casa de piatra Noah.
-Mulțumesc.
I-am îmbrățișat și am plecat înapoi în rstaurant.
~~~
Seara a decurs minunat. Nu putea fi mai bine..
-Hei, buna. Spune cineva de pe scena si când ma intorc era Hasse. As vrea sa va mulțumesc ca ati putut fi lângă fratele meu in aceasta zi importanta. Noah, vreau sa iti urez casa de piatra alături de soția ta minunata Rebeca. Va potriviți de minune si ma bucur atât de mult ca v-ați găsit căci stim cu toții cât de greu e. Ești cea mai puternica persoana pe care o stiu si îți mulțumesc pentru tot. Aveți grija, nu vreau prea mulți nepoței. Spune el si toată lumea incepe sa rada.
Cand a coborât m-am dus si l-am imbratisat.
-Mersii frate. Ma bucur ca ai putut fi aici.
-Am câștigat meciul și tu te-ai însurat. Nu se putea mai bine. Spune el și zâmbesc.
După mult dans, tort și clipe de neuitat a venit momentul încheierii.
-Credeai ca vei ajunge aici? Spune Rebeca luandu-ma de mâini și uitându-se în ochii mei.
-Nu ma așteptam la nimic din toate astea iubito, dar nu contează pentru ca ce este important se întâmplă acum. Te iubesc.
-Și eu te iubesc Noah.
Am plecat spre cabana închiriată, unde lumanari parfumate și petale de trandafiri erau așezate romantic.
-Te-ai gândit la toate nu? Spune ea zâmbind.
-Pentru tine, orice.
-Atunci vino aici! Spune tragamdu-ma și ma săruta.
CITEȘTI
Dᴇꜱᴛɪɴʏ ~Volumul ||~
Ficção AdolescenteNoah și Hasse, doi frați care au aflat ca viata este nemiloasa și ca oricat de bun ai fii, te calcă în picioare. Doua caractere tari, puternice însă cu mari probleme de temperament. Dacă le ești prieten, te tratează ca pe propria persoana iar dacă l...