Özet: Enes ile Kaldera'nın tatlı konulmalarını yazıcağım. Bazen ağlatacak, yeri gelicek aklınız da soru işaretleri bırakıcak, hatta gülmekten öleceğiniz anlar bile var..
Bak ben de heyecanlandım, bakalım bu serüven de bizi neler bekliyor.Enes: Pembe saçları olduğundan Kaldera ona pembe kafalı diyor ve bir süre sonra Enes "hahaha" şeklin de random atınca Kaldera ona pembe kafalı hipopotam diyor.
Enes yeri geldiğin de ciddi istediği Zaman eğlenceli biri. Yakışıklı, çekici, tatlı bir adamdır.Ayrıca 19 yaşındadır.Merve: Bu hikayenin meleği. Enes'in kuzeni ve Enes ile hesapları ortak. Merve, Kaldera ile Enes'in arası bozulunca kurtarıcı bir melek olarak araya girer ve onların arasını düzeltir. Çok güzel, tatlı ve çok temiz kalpli bir kızdır. En çokta gülüşünü seveceksiniz..
Kaldera Güneş: Kitabın en özeli.
Güneş, Kaldera denilmesinden hoşlanmadığı için Enes ona Kaldera diyor ve Kaldera ismini daha hoş buluyor. Güneş deli, ciddilik nedir bilmez biridir. Ama kırılırsa kalbinin toplanması zor. Güzel, çekici, alımlı ve iyi kalpli bir kadındır. Ayrıca 17 yaşındadır.
~~~Enes ile Kaldera birbirlerini çok seven Allah'ın kuludur. Güneş için Enes, hem sevgili hem baba hem amca yani Enes Güneş'in herşeydir.
Enes için biraz böyle denilebilir.
Ama onlar kesinlikle uyumlu bir "Abi ve kardeş" ikilisidir.Not: bu kitapta ki karakterler tamamı ile gerçektir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBE KAFALI HİPOPOTAM İLE KALDERA'NIN
HumorEnes ile Kaldera'nın tatlı atışmalarını eğlenerek okumak için doğru yer(!)