starlight_7: Evet.
Anladım.
Her şeyi yeni anladım.
Tam bir balık hafızalıyım.
Hikayede kendinizi anlatıyordunuz fakat bana geçmişinizden hiç bahsetmediğiniz için bizi anlattığınızı anlamamıştım.
Hareketleriniz beni sevmediğiniz için değil, beni kendinizden uzaklaştırmak içindi.
Anneniz sizi bıraktığı için yeni bir kaybetmeyi göze alamazdınız. Haklısınız... Ben de göz önüne alamazdım.
Benim sonum değil, bizim sonumuz mutlu bitecek, Yıldız Adam.
Ben de sizi seviyorum.
starman: Neredesin?!
Kaç hafta oldu biliyor musun?!
starlight_7: Altı gün oldu SeHun.
starman: Pardon.
Kaç gün oldu, neredesin sen?!
Başına bir şey geldi zannettim sevgilim.
Bir daha sakın benden süre falan isteme.
Bazı şeyleri anladığına göre, artık dön.
Özledim.
starlight_7: Sevgilim dediniz.
Tanrım, ağlamak istiyorum.
Sen ne güzel bi' adamsın öyle.
Kızışını seveyim...
Sizi hak edecek ne yaptım ben?
starman: Bu sorunun cevabını, seni hak edecek ne yaptım diye düşünürken buldum, LuHan. Paylaşmak isterim.
Eğer Tanrı'ya şiir değil de dua okusaydım, şuan o kadınla evlenmiş olurdum.
Artık nedensizce sevmeyeceksin beni.
Şimdi asıl bu sorunun cevabını ben almalıyım.
Neden ben LuHan?
Neden?
starlight_7: Öğrenmek mi istiyorsunuz?
Öyle olsun.
*fotoğraf.*
Karşınızda oturmama rağmen etrafa bakınarak birisiyle göz göze geleceğinizi düşünüp bu yüzden bana ihanet edeceğiniz düşüncesi ile başını telefonundan kaldırmadığınız için.
*fotoğraf.*
Benden başkasına bu kitapları okutmadığınız için.
*fotoğraf.*
Kitapların ardına sakladığım hislerimi yazdığım notların satır aralarına küçük küçük kalpler bıraktığınız için.
*fotoğraf.*
Sınav kağıtlarımın ardına portremi çizdiğiniz için.
*fotoğraf.*
Elleriniz ellerimin birkaç santim uzağında. Ellerimi tutmamak için parmaklarınızı birbirine kenetlemişsiniz. Yüzüme bakıyorsunuz. Ben heyecanla diğer projeleri anlatıyorum, siz ise uykusu gelen çocuğa masal anlatılırmışçasına yüzüme bakıyorsunuz.
Ve en önemlisi, aşkınızı söylemek yerine saklamak zorunda olduğunuz için.
İsterseniz düzinelerce nedeni önüne sıralayabilirim. Ama bunların hiçbiri önemli değil. Ben sizi, sırf kalbiniz kırıldığı için bile sevebilirim.
starman: Sarılmak istiyorum.
starlight_7: Yanınıza geliyorum.
#byhel1ks
#280519 -|-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✰ STAR DUST - [osh+lhn]
Фанфик"Hepimiz yıldız tozundan yapıldık." - - - starlight_7: Dudaklarında, sadece dudaklarımın izi kalsın isterdim. starlight_7: Kollarını her göğe açtığında, sonunda kendimi semaya açtığın o kucakta bulmak isterdi...