35-Final

5.7K 258 265
                                    

-öncelikle son 2 bölümü okumayanlar ve oy vermeyenler veya önceki bölümleri okuyup da oy vermeyenler varsa birkaç saniyenizi ayırıp oy verir misiniz")
Şimdiden teşekkürler.

İyi okumalar♡

1 hafta sonra - 3.kişi ağzından

"Ah hadi ama Aybüke, abartma işte gel. Sadece ikimiz olacağız ya,kafa dağıtırız." yaklaşık on dakikadır Aybüke'yi dağ evine gitmeye ikna etmeye çalışan Gizem'in artık sabrı taşmıştı.

"Ay çok şey istedim sanki,moralinin bozuk olduğunun farkındayım ama kafa dağıtacağız işte Aybüke." Gizem'in ısrarlarına daha fazla dayanamayan Aybüke,Gizem'in teklifini kabul etti. Rahatlarcasına derin bir nefes veren Gizem, Burak'a dönüp göz kırptı.

"Tamam o zaman. Küçük bir valiz hazırla kendine. Buralardan uzaklaşacağız biraz, ne kadar kalırız bilemem. Saat dört gibi yazar seni almaya gelirim...Tabii ki hayır,benim arabamla gideceğiz. Araba falan sürmeyeceksin Aybüke. Kapatıyorum,daha yiyecek falan ayarlayacağım ben. Az kendine gel,çeki düzen ver kendine...Öptüm ben de,görüşürüz." deyip telefonu kapatan Gizem rahatlayan bedenini koltuğa serip başını yanındaki tekli koltukta oturan Burak'a çevirdi.

"İmanım gevredi ikna edene kadar. Bak yine kızı üzersen valla daha uğraşmam,seninle de iletişimi keserim Burak! Hayır yani canın sıkılıyorsa git uğraşacak başka bir şey bul,ben sürekli sizin aranızı yapmak zorunda mıyım ya" diye yakınan Gizem'e göz devirip ayağa kalktı Burak.

"Sen de dağ evinin anahtarı var mı?" diyerek portmantoya ilerleyen Burak'ın sorusuna 'evet' anlamında başını salladı Gizem. Ama bu hareketini görmeyen Burak soruyu yineleyince "Evet,var da nereye gidiyorsun sen?" Gizem koltukta arkasını dönmüş bir şekilde Burak'a bakıyordu.

"Bir işim var,sen beni bekleme ben önden giderim dağ evine. Aybüke'yi alıp yola çıkınca mesaj atarsın"deyip portmantodan aldığı blazer ceketiyle evden çıktı.

Gizemlerin yıllarca kullanılmayan dağ evleri yıllar sonra bir işe yarayacaktı. Bir hafta önce ki yaşananlardan sonra Burak ile hiçbir şekilde iletişim kurmayan Aybüke'yle karşı karşıya gelmek için tek çare olarak akıllarına bu gelmişti. Dağ evi.

Aybüke, Gizem ile kafa dağıtmak amacıyla gidecekti dağ evine. Ama aslında gözle görülen sebepdi tatil. Ama Gizem ve Burak için amaç aynı değildi.

Burak fotoğraf çıkartmak için bir fotoğraf dükkanına girdi. Cebinden telefonunu çıkarıp galerideki fotoğrafları açtı. Sırayla tek tek inceledi fotoğrafları. Ve dükkan sahibine teslim edip fotoğrafların basılmasını bekledi.

Fotoğraf dükkanında işi bitince küçük bir hediyelik eşya dükkanına girdi. Bir kaç süs eşyası alıp çıktı oradan da.

Her şeyin hallolduğundan emin olduktan sonra arabasına binip dağ evine doğru yol aldı.

Aybüke'den

Gizem'in ısrarı üzerine kabul ettiğim bir kaç günlük dağ evi tatili için küçük bir valiz hazırlamıştım. Hiç tatil yapacak,kafamı dinleyecek bir psikolojide değildim ama Gizem'in ona yaptığım onca kötü şey rağmen hala benim için çabalaması karşısında onu reddemezdim.

Saat dörde gelirken telefonumdan Gizem'e mesaj attım.

Aybüke: Ben hazırım

Narsist •texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin