N|34

4.1K 217 86
                                    

-E o zaman hayırlı bayramlar efenimm

Oy vermeyi unutmayın")
İyi okumalar♡

3.kişi ağzından

Aybüke "Se-sen"  dedi ama cümlenin devamını getiremedi. Olayın şokuyla ne diyeceğini bilemeyen Aybüke öylece karşısında sırıtan Burak'a bakıyordu.

"Bu kadar etkileneceğini beklemiyordum Aybüş" deyip sırıtışını geniş bir gülümsemeye çeviren Burak'la kaşları çatılan Aybüke'nin girdiği şekille Burak kendini tutamayıp kahkaha attı. Aybüke'nin kaşları daha çok çatılırken Burak'ın kahkahasına daha fazla dayanamayıp o da gülmeye başladı. Az da olsa şokdan kurtulup kendine gelen Aybüke konuşmak için dudaklarını araladı. Hemen hemen ne diyeceği yüz ifadesinden belli oluyordu.

"Evet öptüm seni Aybüke ama susman  içindi. Başımda mıç mıç benden niye nefret ediyorsun demeni çekemezdim" diye konuşmasını engelleyip Aybüke'nin diline gelen tüm kelimelerin boğazında bir düğüm oluşturmasını sağladı Burak.

Aybüke diyeceğini bilemez haline tekrar bürünürken Burak aslında eğlenmek için kurduğu cümleyle tekrar gülmeye başladı. Aybüke'nin sabrı taşmıştı artık. Cevap vermek yerine hasta yatağından kalkıp komodinden telefonunu alıp hışımla odanın kapısına ilerledi.

Burak beklemediği bu tepkiyle ardından gitmek için ayaklanırken Aybüke arkasına döndü ve tehditkar bir tavırla elini havaya kaldırdı.

"Sakın! Sakın ardımdan gelme Burak!"

___
Olum bir sonraki bölüm final ama ben ortamın içine ettim niye böyle oldu şimdi sifğwlgğwşgğelğglt

Narsist •texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin