Arkadaşlar ilk başlarda size bilim insanlarının amacının insanlara olağanüstü güçler kazandırmak olduğunu söylemiştim. Her denek ölmüştü. Ama Kevın ölmedi.
Evet Kevın'ın güçleri vardı. O bir Osmosian'dı.
Osmozyanlar maddeyi ve enerjiyi hemen hemen her şeyden emme ve çeşitli şekillerde kullanma yeteneğine sahiptir. Osmozyanlar, güçlerini daha verimli kullanmak için eğitebilirler, böylece emdikleri enerjiyi, emme hızını ve onu nasıl daha iyi kontrol edip boşaltabileceklerini kontrol edebilirler ( Eger bu riskli olursa yan etkilere neden olabilir). Osmozyanlar, kuvvetlerini artırmak veya yaralanmalardan daha hızlı bir şekilde iyileşmek için emilen enerjiyi kullanabilirler. (Kevın'ın yara izleri bu yüzden kısa sürede iyileşmişti.)
Yani anlayacağınız Kevın belirli maddeleri emip kendine şekil verebiliyor. (Genellikle ellerine). Bunu yaptığı zaman vücudu emilen maddenin rengine bürünüyor.
İlk başlarda bu gücü konrtol edemiyordu. Ama 2 yıl içinde nasıl konrtol edebileceğini öğrendi. Fakat çok sinirlendiği zaman istemsizce vücudu emilen maddenin rengine dönüşüyor.
Kevın bunu herkesten ( Arkadaşları dışında. Çünkü arkadaşlarının da güçleri var) saklıyor. Çünkü öğrenilirse insanların onun canavar olduğu düşüncesine kapılmalarını istemiyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi
RomanceBuraya hayal ettiğim, kendi kafamda kurduğum bir senaryoyu yazacağım...