Üniversitenin ilk günüydü.. Gwen ve Kevın ilk kez karşılaşacaklardı.
O günün sabahı Gwen erkenden uyanmış, hazırlanmış, en güzel parfümünü sıkmış ve evden çıkmıştı. Arkadaşlarıyla buluşup okula gidecekti. Kevın ise çoktan kalkmış, siyah sweatshirtünü giymiş, kapüşonlusunu kafasına geçirmiş ve arkadaşlarını aramıştı.
Yolda yürürken birisi Kevın'a omuz attı. ( Çoğu zaman kızlar dışında hiçkimse Kevın'ı sevmezdi. Surekli onunla uğraşırlardı. Sonra ağızlarının payını alırlardı. Ama olan Kevın'a olurdu. Sürekli ceza alırdı. ) Sonra Kevın'a dönüp:
- Önüne baksana o.... çocuğu, dedi.
Kevın bu lafı duyar duymaz çılgına döndü ve çocuğa saldırmaya başladı. Yumruklar havada uçuştu.. Kanlar yere saçıldı.. Tam o sırada Gwen arkadaşlarıyla ( Emily, Mery, Hedır, Amy ) oraya doğru geliyordu. Kevın'ı gördü.( Etkilenmişti ) Sonra dövülen çocuğu... Sanki kendi sorumluluğuymuş gibi hemen ayırmaya koştu.. Diğer kızlar da Gwen'in arkasından gitti. Ama Kevın'ın arkadaşları kızları tuttular.. Gwen Kevın'ın yanına gelip onu sakinleştirmeye çalıştı. Kavga giderek büyüyordu. Oğlanın yüzü resmen parçalanmıştı. Gwen paniklemeye başladı ve Kevın'ın önüne geçti. Kevın o sırada durdu. Hâlâ çok sinirliydi ve gözü hiçbir şey görmüyordu. Gwen'e baktı. İçinden onun ne kadar güzel olduğu geçmişti.. Bir anda duraksadı. Ne yapacağını bilemedi.. Sebepsiz bir şekilde sakinleşmişti.İşte ilk tanışma böyleydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi
RomanceBuraya hayal ettiğim, kendi kafamda kurduğum bir senaryoyu yazacağım...