🌷BANA O'NU ANLAT 7. BÖLÜM🌷

1.4K 200 93
                                    

Keyifli okumalar 🌹🌹

Domatesleri dilimleyip, masanın üzerine koydu Azra. Çayı da ocaktan aldı mı tam olmuştu.
Gelmişti yine en sevilen, en huzur veren, on bir ayın sultanı...
Mutfak camından dışarı baktı. Ya Rabbi ne kadar da güzeldi. Bu yanan ışıklar, senin rızan için uykusundan kalkıp oruç tutacak insanlar, ne güzeldi.

Gözü ışık yanmayan evlere takıldı.
Allah'ın ibadetini, kendine hayat gayesi olarak bilenler dışında, sanki hiç ölmeyecek, hesap vermeyecek gibi yaşayan insanlar da vardı. Onlara üzülüyordu. Bir iç çekti ve "Allahım sen herkese iman nasip eyle" diye geçirdi içinden.

"Benim hamarat kızım neler hazırlamış böyle" Babasının sesiyle ona doğru döndü Azra ve gülümsedi. Babası alnından öptü ve masada ki yerine oturdu. Sırasıyla annesi ve abisi geldi. Hepsi hazırladığı masa için Azra'ya teşekkür ediyordu.
Mahcup olmuştu. Onlar ailesiydi. Tabi ki onlar için bir şeyler yapacaktı.

"Azra senin yarın dersin var mı?" diyen abisine döndü.

"Evet abi gideceğim."

"Tamam ben seni bırakırım."

"Yok sen hiç zahmet etme biz kızlarla gideriz." dedi. Adem gülümseyerek kafasını salladı ve yemeye devam etti.

"Kızım yarın erken gelmeye çalış biliyorsun ki mahallede toplu iftar var. Hazırlık yapalım."

"Tamam annem"

Yemek faslı bittiğinde masayı toplayıp abdest almak için lavaboya yöneldi Azra.
Uzuvlarına değen su, o kadar huzur veriyordu ki, bunu anlatacak kelimeleri bulamıyordu.

Namaz elbiselerini giydikten sonra içeri geçip ezanı beklemeye başladı.
Abisi imam olduğu için ezan okumaya, babası da onun peşine namaz kılmaya gitmişti. Annesiyle evde ikisi kalmıştı.

"Azra bana anlatmak istediğin bir şeyler var mı yavrum" diyen anneme döndü. Neden böyle bir şey sormuştu ki durup dururken.
Allah'ım yoksa yine mi rüyamda konuşmuştum diye içinden geçirdi Azra. Tam cevap vermek için ağzımı açıyordu ki ezan okunmaya başladı. Susup dinlemeye başladı. Ruhumun ilacıydı sanki okunan

"Allâh-ü Ekber"
"Allâh-ü Ekber"
"Allâh-ü Ekber"
"Allâh-ü Ekber"

"Eşhedü en ilâhe İllAllah"
"Eşhedü en ilâhe İllAllah"

"Eşhedü enne Muhammeden Rasûlullah"
"Eşhedü enne Muhammeden Rasûlullah"

"Hayye ale's-salâh"
"Hayye ale's-salâh"

"Hayye ale'l-felâh"
"Hayye ale'l-felâh"

BANA O'NU ANLATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin