#37

1.1K 75 6
                                    

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.








Jinak teď vám povím Story Time, co se mi stalo na školním výletě.
UPOZORNĚNÍ: Může to být trochu creepy a až pojedete na něco podobného, tak nezaručuji, že tam budete moc potom spát.

Prostě jsme jeli do nějakého penzionu a přespávali tam. Bylo kolem desáté, což se blížila večerka a museli jsme být na pokojích, ale my stejně nebyli. Takže jeden kluk, co není posraný z ničeho, tak teď byl posraný jak něco. Házel to na učitelku, že až uvidí, že nejsme na našich pokojech, tak nás zlíská, ale když řekl, že viděl jak něco tam venku bliká, tak mi naskočila husí kůže. Samozřejmě kvůli tomu jsem potom nemohla spát. I když jsme šli až s mojí kámoškou v jednu spát.
Samozřejmě ona usnula hned a mě nechala na pospas hnusným zavěsům, skříním a taky mým myšlenkám. Jinak ten pokoj vypadal jak ten v Teen Wolf, jak se tam všichni chtěli zabít v tom hotelu.
Už jsem skoro spala, ale hned na to se museli otevřít dveře. Proto jsem se začala bát ještě víc. Chtěla jsem vzbudit mojí kámošku, ale když se to povedlo, tak jen řekla ať spím dál. Kamarádství jak něco. Kdyby mě někdo zabil, tak ji je to u prdele.
Rozhodla jsem se tedy po chvíli ty dveře zavřít a podívat se kdo to byl. Už předtím jsem slyšela klepání ale myslela jsem si, že to je jen sen.
Na chodbě jsem viděla nějací dva kluci u zdi a v tu chvíli mi připadali jak duchové, takže já totálně posraná zalezla do pokoje a měla chuť si zamknout, ale nemohli jsme, protože učitelky to zakázali. Proto jsem si vzala mobil z nabíječky na druhé straně pokoje a začala poslouchat písničky. Po chvíli se ty dveře ale zase otevřeli a já to i viděla jak se otvírali. Žádná ruka a žádné lidí před tím. Super. Takže ještě víc posraná jsem se otočila na druhou stranu, dokud jsem neuslyšela kroky. Proto jsem všechnu odvahu nechala na to se dívat na dveře a já viděla tam jednoho kluka o ročník níž, který byl taky s námi na výletě, co se tlemil. Takže já tam se málem posrala strachy, srdce mi bilo jak něco a já se modlila ať je to noční můra a on z toho měl prdel. Super. Proto jsem ihned ho chtěla zabít. Ale to jsem dělat neměla. Když jsem doběhla do jeho pokoje, který měl ještě s jeho kámošem, tak mi řekli, že tam venku byli nějaké zvuky. Prý že to znělo jako pes nebo jak se někdo dusí. Takže já posraná ještě víc musela jít spát. Vůbec nevím jak jsem usnula ale rozhodně vím, že na tohle jen tak nezapomenu. Takový strach jsem neměla dost dlouho...
+ učitelka si na tento penzion začala stěžovat, takže skvělý... Fakt skvělý...

No a dneska zase neusnu, protože teď jsem si to připomněla a nedojdu ani na záchod...







•Bad Sabine•

Memes of Marvel II. Kde žijí příběhy. Začni objevovat