#125

672 36 0
                                    

Překlad:Strážci Galaxie: *bojují s interdimenzialním vesmírným monstrem*

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Překlad:
Strážci Galaxie: *bojují s interdimenzialním vesmírným monstrem*













Ano vím, že teď vůbec nevydávám kapitoly a přijde mi, že je teď vydávám jen, když se chci s něčím svěřit. A teď to není jinak.
Dneska jsem byla na Jokerovi (proto i to meme😂😂) a musím uznat, že u žádného filmu jsem neměla takovou husí kůži. Protože já většinou nemám husí kůži u filmech (nepočítá se když umřel Iron Man v Endgame), ale u tohohle od poloviny filmu jsem měla husí kůži. Ano může to připadat divný to psát do Marvel knížky, když je to DC, ale podle mě ten příběh Jokera perfektně seděl do děje DC. I když pokaždý příběh Jokera je jinak.
Spoiler Gotham: Třeba v Gothamu je Joker bratr Jeroma Valesky a celou dobu otravuje Bruce.
Spoiler Joker: v Jokerovi zase si ze začátku myslí, že je syn Thomase Wayna, takže já byla z toho úplně v šoku. I když nakonec byl adoptovaný a jde to do doby kdy umřeli Bruceovi rodiče.

Prostě v každým filmu má Joker jiný děj a to mi přijde vlastně dobrý.
I když si myslím, že top film roku bude Endgame. Ano Joker je dobrej, ale je od patnácti let.
Jo k tomu jde Story time.
Minulý týden na mé narozeniny jsme šli s mou kámoškou do kina s tím, že půjdeme na Jokera. Problém byl, že se ta prodavačka u které byly lístky ptala na nějakou studentskou a moje kámoška řekla, že ji je čtrnáct. I když ani ne za půl roku ji bude patnáct. Samozřejmě ta pokladnice byla úplná kráva a nepustila tam ji. Kdyby jsme šli k někomu jinému, tak by nás tam pustili, ale my museli chytit takovou krávu, která to tam nesnášela. Takže jsme nakonec šli na Blížence, který byl takový... byla tam dobrá jedna bojová scéna, ale já nemusím takovýhle filmy. To je jako Na Útěku, myslím, že se to tak jmenuje. Prostě nemusím tenhle typ filmu.

Ale zpět k Jokerovi. Doporučuji ten film. Ano je trochu creepy, ale dobrý. Ten herec se jen může dívat do kamery a usmívat se a vy máte husí kůži, takže si asi umíte představit jaké to je, když tam je Joker opravdu Joker. Navíc ten jeho smích. Ten smích byl fakt od ďábla.😂😂













•Bad Sabine•

Memes of Marvel II. Kde žijí příběhy. Začni objevovat