#71

883 41 14
                                    

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.





FFH: můj názor, ale ještě předtím si přečtěte tenhle první odstavec ⬇️

Pro ty, co nechtějí spoilery a nebyli jste na tom, tak doporučuji nebýt nahypovaní. Já taky nebyla díky tomu, že na recenzi od Torena (nebo jak se jmenuje) bylo napsáno na videu: příliš mnoho hypu.
Proto nebuďte nahypovaní. Vím je to těžké, ale víc se vám film bude líbit než když budete čekat nějakou pecku. A to není jen na tento film.
To je jen moje doporučení a ti co jste to viděli se můžete podívat na můj názor, který je dlouhý jak něco a rozhodně to nebudete chtít číst.








UPOZORNĚNÍ: jako vždy můžu být ještě pod vlivem emocí a můj názor se může časem změnit.

Takže můj názor na Spider-Man: Far from home je úplně jako: co?!
Upřímně jsem čekala možná něco víc. Prostě chápete. Vytvoříte si ve své hlavě, co by se mohlo stát a právě toto očekáváte. Podle mě tento film byl hrozně o tom, že co očekáváte v danou chvíli, tak se stane. Já pořád mluvila s mojí kámoškou a spletla jsem se jen dvakrát a to ten konec s tou první potitulkovou scénou. Tu druhou jsem jaksi moc nepochopila. To jako Fury byl celou dobu se Skrully? Jako napadá mě i to, že celou MCU osu od Captain Marvel nebyl Fury na Zemi, ale ve vesmíru. Což by mě mega nasralo, protože Fury je v mých top 5 postav!

No teď si ale rozeberu postavy v tomto filmu.
Ned - podle mě měl na plátně málo prostoru, ale zase by neměl kde být víc, protože ten film mi přišel hrozně moc rychlej a neměl by se kam právě víc vejít. Taky jsem vůbec nečekala, že Betty bude mít tak velkou roli a bude s ním právě chodit. To jsem byla úplně wtf?!
Flash - začínám ho mít ráda a jsem docela zvědavá jaká bude jeho reakce až zjistí, že šikanoval Spider-Mana, kterým byl v tomto filmu mega posedlej. Takže Flash topka!
Michelle (MJ) - taky mi přišlo, že byla málo na plátně, i když ono tam bylo hrozně moc rolí a možná potom Endgame jsem prostě chtěla být taky tak dlouho v kině. Celkově mi ten film přišel krátkej. Možná je to kvůli mé kámošce s kterou jsem se bavila a zbytek kina nás nenáviděl, ale to je jedno.
Takže MJ byla taky mega. Možná mi to ale kazil ten český dabing, protože k ní ten hlas mi mega neseděl.
Peter Parker - upřímně... nezávidím mu a v tomhle filmu udělal dost chyb. Určitě víte o čem mluvím. Prostoru měl ve filmu tak akorát. Spider-man byl taky topka, ale na můj hřeb večera asi nemá. Humor byl u něj skvělej a jak málem zabil Breta (nwm zase jak se to píše a jsem líná si to vygooglit - ano nenáviďte mě za tohle) to byla taky topka a to jak vyskočil z toho autobusu. Uznejme, že to byl mega sexy moment.
Fury - pirát, kterého vlastně celou dobu hrál Skrull. Ale zabíjel to tam. To uznávám. Upřímně, když jsem slyšela oslovení toho Skrulla, tak jsem rozumněla Thanos, takže já úplně co?! I když vím, že se jmenuje podobně a opravdu to Thanos není. I když byla by to prdel.
Maria Hill - taky topka. Nevím co k tomu dodat. Ve všech filmech neměla skoro žádný prostor, takže tohle sedělo a byla dobrá. Jo. Nic k tomu asi jiného nedodám.
Happy a May - přesně byli na plátně jak se potřebovalo. A prostě... Jo tenhle pár se mi líbí. Třeba to jak byl v té její kanceláři, nebo co to je a měl mluvit Happy přes telefon s Peterem. To prostě...
Mysterio - zlatý hřeb večera! Podle mě se řadí mezi top mých záporáků! Už od začátku jsem věděla, že je záporák, ale že ty iluze jsou udělané takhle? To mě nenapadlo. Čekala jsem, že je opravdu z alternativní reality, ale však je to Mysterio a totálně jsem se do něj zamilovala. (Neboj Thore nepodvádím tě 😂😂) Podle mě je i lepší než Thanos a nebo jsou na stejné úrovni. Štve mě akorát, že umřel, ale měl plán B. a to, že stejně po jeho smrti zavaří Peterovi. To třeba Thanos to takhle promyšlené neměl. I když měl jiné záměry a cíl, ale to je fuk.
Takže Mysterio je libovka. Fakt top!
Btw. všimli jste si, že nikdy žádný záporák nepřežil. To mě jako vážně štve!

Celkově bych ten film řadila do šest mých oblíbených:
1. Avengers: Endgame
2. Captain America: Civil War
3. Avengers: Infinity War
4. Thor: Rägnarok (určitě překvapení pro ostatní)
5. Avengers: Age of Ultron (asi další)
6. Spider-man: Far from Home

Ano s tímto seznamem nikdo nebude souhlasit, ale já to tak mám. I když to tu celou dobu kritizuji, tak ten film je mega. Ať po dějové stránce (to možná až tolik ne kvůli tomu, že čekáte nějaké překvapení, ale ono tam nebylo, teda až na potitulkové scény) nebo efektama a bojema. Třeba jak Mysterio dělal Peterovi iluze bylo fakt mega. Jake Gyllenhaal má velkou poklonu ode mě. Zahrál to podle mě fakt dobře a moje kámoška ho nesnášela, takže se mu záporák povedl. Docela mě i překvapilo, že to bylo spojený se skoro všemi filmy a s vedlejšími postavami.
Jinak to v Praze bylo luxusní a všimli jste si, že Fury měl českou značku auta? Navíc tím vlakem kterým jel do Berlína byl nejspíš od českých drah. Pokud se mýlím, tak mě opravte.

Za mě tento film asi 87%. Díky tomu že jsem nebyla nějak extra nahypovaná a miluji humor, kterého tam bylo dost, ale nezmínila jsem to tu. No zmiňuji to tu teď.

Btw. Jedna holka (DreaFire703 - snad mě nezabiješ za označení) mi psala do komentářů, že ty potitulkové scény jsou úplně na vybuchnutí hlavy a měla pravdu, i když já čekala, že oživí Iron-Mana, ale tohle bylo taky na vybuchnutí hlavy.
Jo a ještě jsem mega nadšená, protože potvrdili Thora ve Strážcích. Možná ne úplně, ale potvrdili, za což jsem mega nadšená a už se na ně těším jak malé dítě na Vánoce, protože to bude teprve epic, až tam bude Thor s Peterem Quillem. To bude tak skvělý...

Pokud jste to dočetli až sem, tak máte ode mě potlesk, protože i mě to dělalo práci, když jsem to po sobě znovu četla.













•Bad Sabine•

Memes of Marvel II. Kde žijí příběhy. Začni objevovat