Billy Thomsen

27 0 0
                                    

 Jeg hedder Billy Thomsen, jeg bor med min mor Sanne, far Kurt og søster Fiola i et lille landbrugs samfund lidt uden for New York. Jeg bor på en stor lidt faldefærdig gård. Her ude på landet har vi massere af dyr, vi har heste, får, køer, kyllinger, og jeg har min helt egen kælegris Mud.

 Jeg er 15 år, og jeg begynder I high school i morgen når sommerferien slutter. Det glæder jeg mig ikke rigtig til for jeg er mega nærvøs. jeg kender ikke rigtig nogen og det hele er bare noget møj. Jeg er nok lidt genert og ikke så god til menesker. Jeg skal gå i skole inde midt i byen for mine forældre siger det er godt at komme lidt ind til byen, hvor der er nogle flere at snakke med så jeg kan få flere venner (eller bare nogle venner), men jeg, hved ikke rigtig jeg er måske bare den lidt mere stille type som ikke har så mange venner og det har jeg det faktisk fint med, men nu må vi jo se, hvordan det går.

 På min gamle skole blev jeg drillet meget med at jeg aldrig har haft en kæreste eller, at jeg aldrig har haft sex, men jeg har bare aldrig rigtigt følt noget for en pige på den måde. Jeg er ikke sådan helt forstår i tiltrukket af dem? For da alle de andre drenge begyndte at interessere sig for piger og fik kærester, havde sex, snavede, var til fester og alt der nu hører til teenagelivet, var jeg hjemme på gården. Jeg havde slet ikke lyst til alt det med at have en kæreste og det gjorde at jeg stille og roligt nok gik lidt ind i mig selv. Derfor har jeg virkelig svært hved at snakke med andre. 

Men det bliver jeg nok nød til at lære, for jeg starter jo i morgen og der går 7.000 elever på skolen. Jeg vil virkelig ikke skuffe mine forældre for de har gjort så meget for at prøve at finde den bedste skole. Vi er ikke så rige og jeg siger jer den skole var dyr, så derfor vil jeg virkelig prøve at passe ind også selvom det bliver svært.

No matter whatWhere stories live. Discover now