Mandag

15 0 0
                                    

Weekenden var detsværre slut og mandagen kom. I dag holdte jeg fri fra skole og tog istedet til lufthavnen. Hele vejen derhen var jeg trist og vidtse at det var sidste gang jeg kom til at se Chris.

 Mit hjerte var tomt og jeg var ked af det konstant. Men idet jeg så Chris komme forbi fyltes jeg med en glæde også selvom jeg vidste det var sidste gang vi skulle se hindanden. 

Jeg løb hen og krammede ham. Men den glæde varede ikke i særlig lang tid for da Chris's mor kom råbte hun at jeg skulle gå væk. Jeg brød fuldstændig sammen. Hun tog Chris hårdt i armen og de gik.

 Jeg satte mig helt sammenkrøllede på en trappe og græd i ca en time, indtil jeg fik overskud til at rejse mig op. Idet jeg rejste mig op så jeg Chris stå foran mig og jeg blev mega glad for jeg troede aldrig jeg ville se ham igen. Vi gav hindanden verdens største kram.

 Efter lidt tid spurte jeg helt forvirret, hvorfor han var her og han svarede at han havde ladt sin mor selv gå på flyet og at det er fløjet nu. Jeg var meget forvirret men også helt vildt glad. jeg spurte så hvad han nu ville gøre. Han sagde ikke rigtig noget og så tilbød jeg ham at han kunne flytte hjem til os. Chris's øjne lyste op og sådan gik det til Chris flyttede hjem til os og vi hyggede os mega meget. (vi delte jo jo også værelse så).

No matter whatWhere stories live. Discover now