Jeg vågnede fredag morgen og følte mig helt vildt nærvøs. Hele ugen efter det med Chris har vi bare snakket og jeg har faktisk fået ok mange venner. Han har også kørt mig i skole hver dag siden og kørt mig hjem lige siden. Så jeg tænkte at idag ville blive ok. Men jeg nåede ikke at tænke mere over dagen før jeg hørte lyden af Chris's ferrari. Jeg løb ud til bilen og råbte hej. Jeg ved godt det lyder lidt mærkeligt men vi har sådan lidt flirtet her på det seneste eller det tror jeg ihvert fald.
Dagen gik og aftenen nærmede sig. Vi tog hjem til Chris og klædte om, Og jeg siger jer hans hus var gigantisk. Vi tog tøj på og var lige ved at være klar. Alt var godt og vi glædede os. Men jeg var helt vildt nærvøs og det tror jeg godt Chris kunne fornæmme for han kom hen til mig og sagde at det hele nok skulle gå, han gav mig et kæmpe kram og et kys på kinden Vi satte og ud i hans bil og kørte til festen.
Da vi kom frem til skolen blev vi mødt af alle Chris's venner. Jeg begyndte lige så stille at føle mig godt tilpas. Chris spurte om jeg ville have en drink og jeg svarede ja tak. Hele aftenen flirtede vi ret meget og det var virkelig mærkeligt for han var jo en dreng.
Så kom min yngling sang på højtaleren og han spurte og jeg ville danse. Vi dansede i ca to timer, og det var mærkeligt nok faktisk ret rart. Efter vi havde danset satte vi os med nogle at Chris's venner og så tog de en underlig flaske op af deres taske og jeg spurte hvad det var. Chris svarede at det var vodka og han spurte og jeg ville smage. Jeg havde endelig ikke lyst, men af en eller anden grund svarede jeg ja. Da det jo var min første gang jeg drak blev jeg virkelig fuld meget hurtigt og den aften var bare mega fed. Men så skete der noget fuldstændtig uventet og helt vanvittigt.
YOU ARE READING
No matter what
RomanceNo matter what er en bog, som handler om to drenge, en fra landet og en fra den indre by. De møder hindanden, og kærligheden blomstre, der er bare et problem, hvordan vil familierne tage det !