EP.8

511 56 12
                                    

My Rainy Day(Z)
EP-8

ဒီလိုနဲ႔ Eternal loveရဲ႕ work shopလုပ္​တဲ့​ေန႔ရက္​​ေတြမွာ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြျဖစ္​တဲ့ Mark,
Gun,Title,Cooheartတို႔နဲ႔ စလိုက္​​ေနာက္​လိုက္​လုပ္​ရင္​ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလးရင္​းႏွီးလာ​ေပမယ္​့ P'Meanနဲ႔​ေတာ့ ထင္​သ​ေလာက္​မရင္​းႏွီး​ေသး
​ေပ...

Pကသူ႔ကိုဂ႐ုစိုက္​​ေပမယ္​့ တစ္​ခါတစ္​​ေလက်ရင္​ Pကိုလွ်ိဳ႕၀ွက္​ခ်က္​​ေတြမ်ားတဲ့လူတစ္​​ေယာက္​လို႔ထင္​မိတယ္​...Pကသူ႔အတြင္​းစိတ္​ကိုလည္​း​ေရ​ေရရာရာမ​ေဖာ္​ျပတတ္​သလို တစ္​ခါတစ္​​ေလ သူ႔​ေ႐ွ႕မွာဖုန္​းလာရင္​ တစ္​​ေနရာရာထြက္​သြားၿပီး​ေျပာ​ေနတတ္​တာမ်ိဳး...ဒါ​ေပမယ္​့ Pကသူ႔ကိုအရမ္​းဂ႐ုစိုက္​တာ​ေတာ့ ခံစားမိ​ေနပါတယ္​...သူ႔ကားနဲ႔မလိုက္​ခ်င္​ပါဘူးဆိုတာ​ေတာင္​...​ေန႔တိုင္​းမျငီးမညဴကားနဲ႔သူကိုယ္​တိုင္​ အႀကိဳအပို႔လုပ္​​ေပးတတ္​သည္​...

တစ္​ခါတ​​ေလ Pမအားရင္​​ေတာင္​ Pရဲ႕ Managerျဖစ္​တဲ့P'nookနဲ႔လိုက္​ပို႔ခိုင္​းတတ္​သည္​...သူဂ႐ုစိုက္​တာကိုတစ္​ခါတ​ေလ​ေက်နပ္​မိသလိုခံစားရ​ေပမယ္​့...တစ္​ခါတ​ေလက်ရင္​သူ႔ကိုအ​ေနက်ပ္​​ေစတယ္​..

တစ္​ခါတ​ေလ သူနဲ႔P'Wattနဲ႔စကား​ေျပာ​ေနတာကို​ေတာင္​မၾကည္​တဲ့မ်က္​လံုးနဲ႔ၾကည္​့​ေနတတ္​တာမ်ိဳး...

P'Wattနဲ႔သူလည္​းအခုဆိုရင္​​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလးရင္​ႏွီးလာၿပီး ​ေသခ်ာ​ေပါင္​းၾကည္​့​ေတာ့လည္​း P'Wattက သူထင္​သလိုမဟုတ္​​ေပ...သူ႔ကိုလည္းဂ႐ုစိုက္​ၿပီး...မသိနားမလည္​တာ​ေတြ႐ွိရင္​လည္​း​ေသခ်ာ႐ွင္​းျပ​ေပးတယ္​...

ဒါ​ေပမယ္​့ ခက္​တာကP'Meanတစ္​​ေယာက္​ပင္​...သူ႔ကိုအိမ္​ျပန္​လိုက္​ပို္​႔တဲ့​ေန႔ရက္​တိုင္​း...P'Wattနဲ႔​ေျပာခဲ့တဲ့အ​ေၾကာင္​းအရာ​ေတြကိုျပန္​​ေမးတတ္​သည္​...

P'Wattကိုလည္​းအရမ္​းမယံုနဲ႔လို႔​ေျပာထား​ေသးတယ္​'Pဘာလို႔သူ႔ကိုဒီလို​ေျပာရတာလဲ​ေမးတဲ့အခါတိုင္​း Pနဲ႔P'Wattရဲ႕ပတ္​သတ္​မႈကဘာလဲလို႔​ေမးလိုက္​တဲ့အခါတိုင္​း´...ထို​ေမးခြန္​းက​ေနအျမဲတမ္​း​ေ႐ွာင္​ထြက္​သြားတတ္​တယ္​...

တစ္​ခါတ​ေလ P... သူ႔အ​ေပၚမွာဘယ္​လိုသ​ေဘာထားလဲသိခ်င္​မိတယ္​...ဒါမွမဟုတ္​ Pကပဲသ႐ုပ္​​ေဆာင္​​ေကာင္​းလြန္​း​ေနတာလားမသိဘူး...တစ္​ခါတ​ေလPရဲ႕စိတ္​ကိုနားလည္​တယ္​ထင္​ရ​ေပမယ္​့...တစ္​ခါတ​ေလက်ရင္​ထင္ထားတာနဲ႔တျခားစီျဖစ္​​ေနတတ္​တယ္​...သူပဲအရမ္​း​ေမွ်ာ္​လင္​့​ေနမိတာမ်ားလား.....ထားလိုက္​ပါ​ေတာ့.....​ေသခ်ာတာ​ေတာ့ တစ္​​ေန႔မွာ​အ​ေျဖထြက္​လာမွာပါ...

My Rainy Day(Zaw+Uni)Where stories live. Discover now