Tuvaletten dışarı attım kendimi. Selin'i görecektim. Bu yüzden ondan önce odaya gitmeliydim.
Koşa koşa odaya gittim. Kimse yoktu demeyeceğim *meek* hepsi buradaydı ve muhtemelen hâlâ aynı konu hakkında konuşuluyordu.
Oğuz kaşlarını çatarak bana baktı ve gözleriyle yanındaki sandalyeyi işaret etti. Ben de gidip oturdum.
"Ne var?" Deyince göz devirdi.
"Ben de diyorum ki bizim çirkef nerede? Hoşgeldin!"
"Kes lan!" Dediğimde tekrar göz devirdi.
"Yanımda refakatçi olarak kimseyi istemiyorum." Durdu.
"Sen olursan olur" Deyip göz kırptı. Ben de sinirle kafasına geçirdim bir tane.
"Tamam yav dalga geçiyordum. Ne yap ne et kalmasın bunlar!" Dediğinde fısıldayarak 'Selin mi kalsın istiyorsun?' Dedim. Bana anlamaz gözlerle baktı.
"Ne? Ne dedin?" Göz devirdim.
"Yok bir şey!"
"Ne olur bir şey yap! Gözünün yağını yiyeyim Gizem!"
"Iyy iğrençleşme! Bakarız!" Sevinçle el çırptı.
"Gizem başkan oley, Gizem başkan oley!" Deyince kafasına bir tane daha vurdum. Diğerleri bizi takmıyordu. Normaldi onlar için bunlar.
Peki Oğuz'a yardım edecek miydim? Tabii ki hayır. O yell- pardon, şey diyecektim evlenmeden olmaz yani. Kötü şeyler düşünmeyin hemen ben ona neden yelloz diyeyim ki. A-a.
Hadi ama bu kız niye gelmedi. O sıra Oğuz bana baktı. "Telefonum nerede?" Bize de terslemek düşer. "Ne bileyim ben! Ne yapacağım senin telefonunu? Götüme mi sokacağım?"
Oğuz bana yüzünü buruşturarak baktı ve "Ayıp ayıp. Tövbe estağfurullah" Dedi Bay Salak!
Tam o sıra kapı açıldı ve içeri bodoslama Selin daldı. Işte böyle. Herkes kapıya döndü. Selin ve Oğuz bakışıyor, diğerleri tip tip, bakışan Oğuz ve Selin'e bakıyor, bense sırıtıyordum. Intikam severizz...
Aras sinirle ayağa kalktı. "Selin! Ne işin var senin burada!" Hass... bunu hesaba katmadıydım ben. Tövbesteyşın.
"Sen Selin'i nereden tanıyorsun Aras?"
"Kuzenim Oğuz. Kuzenim. Ayrıca sen nereden tanıyorsun?"
"Aynı okuldayız"
"Maalesef " Sırıttım. Demek ki Gökhan'da sevmiyor bu kızı.
Neyse sanırım sevgili değiller. Bunu anladım amaaa Oğuz Selin'i seviyor.
"Kızlar hadi gidelim eve. Aşkımla kek yiyip sohbet ediyorduk. Bu Oğuz gelince bozuldu!" Mızmızlanmaya başlamıştım. Eve gidip pijamalarım, Berkcan ve ben üçlüsü olmak istiyordum.
"Aşkın?" Dedi Oğuz. Kudursun köpek *meek*
"Berkcan" Dedi Beyza ve Irem aynı anda -göz devirerek-.
"A-a neyi var Bege'min ❤"
"Hiç" dedi Oğuz. Neye sinirlendi lan bu mese bozuntusu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Tuesday- (V.Serisi 2)
RandomUfak bir şaka insanın hayatını ne kadar değiştirebilir? ~~~~~ "Seni Seviyorum!" "Ne cüretle söylersin bunu!" ~~~~~ "En çok biz hak ettik" ~~~~~ "Ayrılalım!" ~~~~~ "Bana bak çocuk kafana yersin terliği!" ~~~~~ "Pizza Lady'si seçildin küçük Mese'm!" ...