1

22.2K 552 21
                                    

" dah turun " kata taehyung . nayeon menurut .
" awak nak apa dari saya ? rumah sapa awak bawa saya ni ? " tanya nayeon . " abang kau dah jual kau dekat aku , so kau milik aku " kata taehyung . " jual saya ? " tanya nayeon . " dia jual kau dekat aku sebab tak mampu nak bayar hutang " kata taehyung . air mata nayeon mengalir. dia sungguh kecewa dengan abangnya . sanggup abangnya menjualnya kepada orang yang dia sendiri tak kenal . siapa dia ? big mafia ?
" stop crying , aku tak suka tengok perempuan nangis " kata taehyung . " dah mulai hari ni kau duduk rumah aku , kau jangan nak lari . if kau lari memang sampai ke lubang cacing aku cari " kata taehyung . " adik saya mana ? " tanya nayeon . " adik kau aku dah hantar belajar kat china " kata taehyung . " kau dah jadi hak aku , so kau kene ikut apa yang aku suruh and apa yang aku nak . aku nak kau kawin dengan aku " kata taehyung . " what ? kawin ? are you crazy ? awak siapa ? big mafia ? kenapa saya kene kawin dengan awak ? " tanya nayeon . " aku tak suka orang persoalkan apa yang aku nak , kalau aku cakap kau ikut je . aku tak main ², aku kata kau kene kawin dengan aku maksudnya kau kene " kata taehyung . nayeon terdiam . " dah masuk " kata taehyung . sebaik sahaja dia melangkah masuk kedalam rumah itu , kelihatan beberapa orang lelaki berbadan tegap . heh betul lah dia ni mafia ." bibik ,tunjukkan bilik dia " kata taehyung . " jom cik nayeon , saya tunjukkan bilik " kata pembantu rumah yang kelihatan 40an itu . " kau , bawak beg die masuk bilik " kata taehyung lalu menunding jarinya kearah orang suruhannya . nayeon masuk kedalam bilik . dia baring diatas katil lalu berkata " sampai hati oppa jual nayeon kat mafia " bisiknya dalam hati . " macam mana lah aku nak duduk dalam rumah ni , apatah lagi nak kawin dengan dia sedangkan aku tak kenal pun siapa dia " .
" masakkan untuk aku " tiba tiba suara itu memecahkan lamunan nayeon . taehyung masuk ke bilik itu tanpa mengetuk pintu .
" bibik kan ada " kata nayeon. " aku nak kau yang masak " kata taehyung . " tapi.. " belum sempat dia habiskan kata katanya itu taehyung berkata " cepat jangan sampai aku cium kau nanti " kata taehyung. nayeon bangun dah cepat cepat kedapur. " apa yang aku nak masak nie? " . nayeon membuka peti ais . telur , nasi sejuk , kimchi . " rumah ni dah berapa lama tak beli barang dapur ? " tanya nayeon seorang diri . " aku masak nasi goreng kimchi jela " katanya lagi . tiba tiba pinggangnya dipeluk erat oleh seseorang dan membuatnya terkejut . what ?! nayeon memandang kearah belakang . " awak nak apa ? " tanya nayeon . " lepaslah " kata nayeon . " aku nak makan , aku lapar . asal kau lambat sangat ? " kata taehyung . " awak dah berapa lama tak beli barang dapur? tengokla apa je yang ada " kata nayeon . " nanti aku suruh orang aku belikan" kata taehyung . nayeon menolak tangan taehyung yang memeluknya itu . taehyung tidak mahu meleraikan pelukannya . " lepaslah " kata nayeon . " tak nak " kata taehyung . " macam mana saya nak masak kalau awak peluk macam ni " kata nayeon . taehyung akhirnya meleraikan pelukannya . " nasib baik aku tengah lapar sekarang nie kalau tak .." bisik taehyung dalam hati .

taehyung makan nasi goreng kimchi dengan berseleranya . nayeon mengatur langkah untuk masuk ke bilik . Lalu tangannya dicapai oleh taehyung . " kau nak pergi mana ? " tanya taehyung . " masuk bilik " jawab nayeon . " kau teman aku makan , aku tak suka makan sorang sorang " kata taehyung . " tak nak " balas nayeon . " kau dah jadi hak aku so kau dengar cakap aku " kata taehyung . " oke fine " balas nayeon dalam hati . nayeon yang tidak selera untuk makan hanya memerhatikan taehyung sambil sambil itu memandang kearah lain . " berapa umur kau ? " tanya taehyung . " 21 " jawab nayeon .
" oh muda lagi ni , cantik pulak tu . kalau aku dapat ni umh " bisik taehyung dalam hati . " awak ? " tanya nayeon . " aku kim taehyung . umur aku 23 " kata taehyung . " oh " balas nayeon . " listen , as long kau dengar and buat apa yang aku nak , kau tak kan ' sakit ' " kata taehyung .
" malam ni kau ikot aku " kata taehyung . " pergi mana ? " tanya nayeon . " ikot jela " kata taehyung

nayeon bersiap . kemanakah agaknya taehyung nak bawa dia . nayeon turun kebawah . taehyung memandang ke atas dan kebawah badan nayeon . lalu matanya singgah dipaha gebu nayeon .
" jom " kata taehyung . taehyung menghidupkan enjin kereta mewahnya lalu memecut laju .

" club ?" tanya nayeonb. " nae , jom " kata taehyung. " awak biar betul? " tanya nayeon . " saya tak biasa , saya tak nak masuk " kata nayeon . " kau jangan sampai aku.. "
" okay ²" balas nayeon lalu turun dari kereta dan mengikuti taehyung .
" duduk sini" kata taehyung . tiba tiba 4 orang lelaki datang kearah nayeon dan taehyung .
" whatzupp bruh " kata seorang lelaki yang bernama jeon jungkook . mereka memandang kearah nayeon . nayeon kelihatan terkejut begitu juga jungkook . " ni aku nak kenalkan kau dengan kawan kawan aku" kata taehyung . " ni jungkook" kata taehyung . " hi , i jungkook " kata jungkook lalu menghulurkan tangan tanda perkenalan walaupun mereka telah lama kenal . nayeon bersalam dengan jungkook lalu berkata " hi im nayeon " . " yang ni suga , ni jimin and jhope " kata taehyung . " hi " . dalam hatinya benar ² tidak sangka bahawa dia akan bertemu semula dengan jungkook . setelah dua tahun dia berpisah dengan jungkook kini dia bertemu semula dengan lelaki yang benar ² dicintainya dizaman sekolah . taehyung menuangkan wine kedalam gelas lalu dihulurkan kepada nayeon . " saya tak minum alcohol " kata nayeon . " belajarlah minum " kata taehyung ." taknak" kata nayeon . " kau dah jadi hak aku kan sekarang so kau kene ikut cara aku " kata taehyung . " beo ? aniyo " balas nayeon . " hak kau ? sejak bila ? aku ni girlfriend kau ke ? wife kau ? suka hati nak paksa aku itu ini " bisik nayeon dalam hati ." just drink " taehyung lalu memaksa nayeon minum wine tersebut . nayeon terpaksa menurut . kesan alcohol itu sangat kuat dan mengakibatkan nayeon berasa pening dan mula mabuk . "taehyungi , jom balik " kata nayeon terhuyung hayang . " awak okay tak nie ? " tanya jimin . " okay , just pening sikit " balas nayeon . " asal kau bagi do ? " tanya suga . " ala test " balas taehyung selamba . " hotak kau lah test " jungkook bersuara . tiba ² nayeon rebah dipangkuan taehyung . " see , apa jadi " kata yoongi . " aku balik dulu , nanti kita lepak lagi " kata taehyung lalu memapah nayeon .

didalam kereta..

nayeon tidak menyedarkan diri . taehyung memandu kereta untuk pulang sambil itu memerhatikan nayeon yang pingsan dan matanya tersinggah dipaha gebu nayeon itu . skirt nayeon yang terselak sedikit itu menyebabkan paha nayeon terserlah . taehyung memandang lagi kearah paha gebu nayeon lalu memerhatikan tubuh nayeon .
"fuck ! his body too hot and make me want fuck her so bad " kata taehyung . tangan taehyung mengusap paha nayeon lalu meraba ² tubuh nayeon . nayeon masih tidak sedar .

[ jap ² belum habis lagi yea , bersambung kat next chapter]

author ; anyeonghaeseyoo . okay nie first chapter untuk story ' my mafia husband ' and author harap reader enjoy . to reader yang dah pernah baca story author yang sebelum ni , thanks yea 💜 . gomawo again . guys lepas baca tu tolongla vote 😌 , kalau nak comment pun author open ♡ . hope reader akan setia menunggu next chapter oke 😜❤ . okela sebelum author cakap lebih merapu , kita jumpa dekat next chapter yea 😘💙 .

[ 18+ ] Mafia Husband - KTH  김태형 ♡Where stories live. Discover now