8:05 a.m
Nayeon terjaga dari tidur manakala Taehyung masih lagi tidur . Nayeon ingin bangun untuk mandi dan membuatkan sarapan untuk Taehyung tiba tiba " Ah ! " jerit Nayeon kuat dan membuat Taehyung terkejut lalu terjaga . " ahh " jeritnya lagi tapi kali ini perlahan. " wae sayang? " tanya Taehyung . " sakit.. " kata Nayeon dan mengerutkan wajahnya tanda menahan sakit. " memangla sakit , sayang restla dulu " kata Taehyung. " tapi saya nak mandi lepastu nak buat breakfast untuk awak " kata Nayeon . " breakfast tu maid bole buat , kalau sayang nak mandi jom i bawa " kata Taehyung . " ani , saya boleh pergi sendiri " kata Nayeon lalu menggagahkan tubuhnya dan cuba bangun lalu rebah semula . Sakitnya hanya dia saja yang tahu. Taehyung terus mendukung Nayeon kedalam bilik mandi . Taehyung meletakkan Nayeon didalam tab mandi . Taehyung membuka shower . " nak bae sabunkan badan sayang ? " tanya Taehyung lalu smirk . Wait ² , Taehyung dah bahasakan diri dia bae yall (•̀ᴗ•́)و . " anya , saya boleh buat sendiri " kata Nayeon . " no ² biar bae sabunkan " kata Taehyung .
Selepas selesai mandi , Nayeon cuba berjalan sendiri tapi alat kewanitaannya benar benar sakit . " here " kata Taehyung lalu mendukung Nayeon dengan bride style untuk turun ke bawah . Taehyung meletakkan Nayeon duduk dikerusi . " sayang nak makan apa ? " tanya Taehyung . " spaghetti " kata Nayeon . Taehyung menyedukkan spaghetti kedalam pingan . " nah " kata Taehyung sambil menyudukan spaghetti. " saya nie bukannya sakit tangan , saya boleh makan sendiri " kata Nayeon . " bae kan husband sayang so apa salahnya bae suapkan " kata Taehyung . " bae ? sayang ? " tanya Nayeon . " why ? " tanya Taehyung . " nothing but sebelum nie awak biasa beraku kau je dengan saya , kenapa tiba tiba bahasakan bae sayang ?" tanya Nayeon . " shh just eat it " kata Taehyung lalu menyuapkan Nayeon .
Kringgg kringgg...
Tiba tiba telefon Taehyung berbunyi menandakan panggilan masuk dan dia terus menjawab .
Nayeon pov'
" hello? "
aku masih mengunyah spaghetti yang ada didalam mulutku.
" ha bagus , baru puas hati aku . siapa suruh masuk kawasan aku , kan sia sia mati . itu pun aku tak puas lagi tikam bertubi tubi . aku nak kau settlekan mayat dia , sumpah aku tak bole tengok muka dia lagi even darah kat baju aku tu pun aku jijik " kata Taehyung .
Aku menelan air liur ku . Siapa yang dia bunuh nie ?
" and one more , aku nak kau settle semua and yang mana patut bunuh kau bunuh . aku malas nak simpan musuh musuh lemah " katanya sambil ketawa 'evil'
Aku menelan air liur ku lagi. Takut Ah serious talk .
" aku tak turun harinie , aku cancel semua plan aku so kau take over. aku nak spendtime dengan wife aku " katanya .Betulke dia cintakan aku ? kenapa dia jaga aku dengan baik sangat ? entahla , aku sendiri tak pasti tapi aku boleh nampak dia ikhlas sayangkan aku
" hey " kata Taehyung lalu mencuit hidungku . Wuish terkejut aku. " eat it " kata Taehyung sambil menyudukan lagi spaghetti . " gomawo , tae " ucapku . " call me bae " kata Taehyung . " okay " balasku ringkas . " can i ask you something ? " tanya ku . " sure " balasnya . " aw wakk.. bunnnuuhh orang kee semalam? " tanya ku tergagap . Dia menjawab soalanku dengan mengangguk . " oh , cann i ask you one more question " tanyaku lagi . " nae " balasnya . " sayaa nak pegi kolej balik bole ? " tanyaku . " part mana yang sayang tak paham ? kalau bae kata takbole maknanya takbolela " jawabnya bernada marah . Bahuku terhinjut kerana terkejut . " tapi nie last year saya lepastu saya dapat peluang sambung pelajaran lagi " kataku lagi . " aku cakap takbole ! " tengkingnya lalu menghentakkan sudu dipinggan . Seriously aku terkejut , takut and rasa nak nangis pun ada . Aku terus menunduk lalu berkata " okay , saya mintak maaf " . Rupanya suami aku nie hot tempered.
" bae taksuka nak ulang apa yang bae dah cakap so kalau bae kata takbole tu means takbole " katanya lagi . " nae , sorry " kataku lagi bernada rendah . Tiba tiba dia mendongakkan dagu ku dan membuat wajah ku menghadap ke wajahnya . " im sorry too " katanya.
" gwenchana " balasku .macam mana nie ? nie last year aku . aku nak sambung belajar and lepastu aku dah bole in entertain ╥_╥ . why you control me taehyung ? ini cita cita aku sejak kecil lagi . hm apalah nasib aku .
" sayang , bae buat semua nie sebab bae nak protect sayang at the same time bae taknak ada namja pandang ² , try² sayang . " kata Taehyung . Aku hanya memandang tanpa membalas kata katanya.
" bae , saya dah kenyang " kataku . " nae , bae pun " kata Taehyung.
author ; anyeong , pendek sangat ke chapter nie? mian , author bz study utk exam stpm 😥 tp author akan try update cepat utk reader ❤ tp bersyarat hehe, korang kenela vote banyak ² k 😹 . bye 🐣💗 .
YOU ARE READING
[ 18+ ] Mafia Husband - KTH 김태형 ♡
Romancewarning ; byuntae + violence 🔞 ' adakah aku hanya sekadar pemuas nafsu kau ? aku terseksa terus hidup begini tetapi aku lebih terseksa berjauhan daripada kau '. -- kerana cinta kau , aku menjadi separuh gila , kim nayeon .