4

13.4K 397 7
                                    

Keesokkan harinya..

Taehyung turun. Nayeon menghidangkan sarapan untuk Taehyung. Taehyung duduk. Taehyung mencapai tangan Nayeon. " kau marah aku? " tanya Taehyung. " tak " balas Nayeon lalu berjalan semula ke dapur untuk mengambil air. Selepas itu dia menuangkan air kedalam cawan. Taehyung memandang kearahnya. Tepi bibir Nayeon keungu unguan akibat ditampar olehnya semalam. Nayeon tidak berani memandang kearah Taehyung. Dia hanya menyediakan sarapan untuk Taehyung lalu berjalan untuk masuk kedalam bilik semula. Tiba tiba tangannya dicapai oleh Taehyung. Taehyung menarik Nayeon dan membuat Nayeon terduduk diatas ribanya . Dia menatap wajah Nayeon. Habis lebam bibir Nayeon akibatnya. Nayeon tunduk.  " sayang i mintak maaf" kata Taehyung . Nayeon menatap tepat mata Taehyung . " gwenchana " kata Nayeon. " mesti sakitkan ?" tanya Taehyung. Nayeon mengangguk " Aku mintak maaf , aku tak suka orang rapat or sentuh hak aku " kata Taehyung .
" saya tak-kk "
" Ya aku percaya kau " kata Taehyung.  "aku mintak maaf sebab tak percaya kan kau " kata Taehyung. " gwenchana " balas Nayeon.
" tuan " tiba tiba Taehyung dipanggil . Taehyung menoleh. " ada apa? " tanyanya. "Suho dah masuk kawasan kita " kata lelaki tersebut. " suruh orang kita tangkap die, aku sendiri nak jumpa dia " kata Taehyung. " baik tuan " kata lelaki tersebut . Taehyung memandang semula kearah Nayeon. " lepas kita kawin , kau berhenti belajar " kata Taehyung . " hah? "
" kau duduk kat rumah , kau tahukan aku nie mafia . ramai musuh aku kat luar sana . aku tak nak bende buruk jadi kat kau . a aku sayang kau " kata Taehyung. " tapi nie last year saya " kata Nayeon. " kau nak dengar ke taknak? " tanya Taehyung . " its not fair! " kata Nayeon lalu masuk kedalam bilik.

Nextday"

Nayeon hanya menatap airnya. Dia tidak berselera untuk minum. Kawan baiknya kepelikkan lalu bertanya " kau kenapa nie Yeon? ". " nothing " balasnya. " kau tipu kan? kitorang nie kawan baik kau tau. Kitorang tau kau sorok something dari kitorang " kata Yeji. " cakaplah apa masalah kau" kata Chaeyeon. Nayeon masih mendiamkan diri. " cakaplah Yeon " kata Jihyun pula. "Akk-kku terpaksa kawin " kata Nayeon. " hah?! " Yeji , Chaeyeon dan Jihyun terkejut. " nae, aku dah nak kawin next week " kata Nayeon lagi. " kau biar betul? kau nak kawin dengan sapa? " tanya Chaeyeon. " Kim Taehyung " kata Nayeon. " wthell? Mafia terbesar tu? " tanya Yeji. Nayeon mengangguk. " seriously?  kau dah gila ke Yeon? " tanya Yeji. " aku terpaksa, oppa dah bagi aku kat dia sebab nak langsaikan hutang. Lagi pun dia dah penah sentuh aku " kata Nayeon. " HAH? " mereka terkejut lagi. " weh Yeon, apa dia dah buat dengan kau? " tanya Jihyun. " dia dah sentuh aku " kata Nayeon bernada rendah. " lepas kawin nie die takbagi aku belajar dah " kata Nayeon. " seriously? asal dia nak halang kau do? " tanya Yeji. " dia kata dia ramai musuh so dia taknak bende buruk jadi kat aku " kata Nayeon . " aku taktahu apa akan jadi dengan life kau bila kawin dengan mafia nanti Yeon " kata Chaeyeon. " aku pun taktau Chae " kata Nayeon. " takpala, kitorang ada dengan kau " kata Jihyun. Nayeon memegang tangan kawan baiknya itu.

Skipppp

author : sksksks asal aku kurang ideanie , merapu rapu je chapter nie 😂 . sksks vote k , banyak vote laju author update 😹💗 .

nah author payung sikit

tadaaaa!oppa ² sunflower 😍🌻💛 .

tadaaaa!oppa ² sunflower 😍🌻💛

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[ 18+ ] Mafia Husband - KTH  김태형 ♡Where stories live. Discover now