" Nayeon , i nak keluar ada hal " kata Taehyung sambil meletakkan sepucuk pistol dipoket belakangnya . Nayeon hanya mengangguk . " nak kemana pulak dienie ? dengan pistol bagai ? " soal Nayeon dalam hati . " takpelik pun dia keluar bawak pistol , dia kan mafia " bisik Nayeon dalam hati lagi .
" Tae " panggil Nayeon . " nae ? " balas Taehyung .
" boleh saya pergi kolej ? " tanya Nayeon . " no , aku tak izinkan" kata Taehyung . " but.. "
" shh , im your husband so dengar cakap i " kata Taehyung lalu keluar dari rumah . " fine ! " bisik Nayeon dalam hati . Dia masuk kedalam bilik . Dia baring diatas katil . " apa aku nak buat nie ? bosanlah . dahlah takboleh pegi kolej dah . nie last year aku kot . " keluh Nayeon lalu mencapai telefon bimbitnya . Dia membuka aplikasi instagram ditelefonnya . Tiba - tiba dia terjumpa gambar lamanya bersama Jungkook dengan caption " i love you so bad ".
Jujur dia sangat merindu kenangan lepasnya bersama Jungkook . " Jungkook Ah , bogoshipo " katanya sambil memerhati lagi gambar tersebut. " aniyo, kau gila ke nayeon. kau dah ada suami and kau patut lupakan dia . kau dah lupa apa yang dia dah buat dekat kau ? dia tinggalkan kau macam tu je and korang dah tak ada apa apa hubungan so stop it " bisik Nayeon dalam hati.+ skip +
ktok ktok ktok
" siapa pulak ketuk pintu malam malam nie " keluh Nayeon yang sedang mamai tidur.
Ktok ktok..
Bunyi ketukan pintu masih lagi berbunyi dan Nayeon bangun dan membuka pintu .
" Puan Nayeon , nie Tuan mabuk " kata seorang lelaki iaitu orang suruhan Taehyung yang sedang memapah Taehyung.
" Nayeon ahh , bringgg mee intto your rooom " kata Taehyung yang masih lagi mabuk. Nayeon terus memapah Taehyung perlahan lahan lalu dibaringkannya Taehyung diatas katil. Tiba tiba matanya tertuju ke arah dada Taehyung. " blood ?! " Nayeon terkejut . " diaa bunuh siapa ?" Nayeon tertanya. " yahh , sleep here baby " kata Taehyung secara tiba tiba dan menarik Nayeon lalu jatuh diatasnya. " aniyo " kata Nayeon lalu bangun dari atas tubuh Taehyung . " die kene tukar baju nie takkan dia nak tidur dengan darah " bisik Nayeon dalam hati. Dia berjalan masuk kedalam bilik Taehyung dan mencapai sehelai baju . " Tae " panggil Nayeon sambil mengoncang perlahan tangan Taehyung . " mmm "
" bangun , tukar baju " kata Nayeon . " taknak " kata Taehyung . " takkan awak nak tidur dengan baju berdarah macamni " kata Nayeon . " tttolonglaa tukaar kan " kata Taehyung sambil smirk . " ani , kalau macamtu tak payah lah tukar " kata Nayeon . " no , do itt " kata Taehyung lalu menarik tangan Nayeon dan diletakkan diatas dadanya . " takkan la aku nak bukak kot , ei gila " bisik Nayeon dalam hati . " kjja " kata Taehyung . Nayeon terpaksa membuka satu persatu butang baju Taehyung . Taehyung hanya tersenyum evil memerhatikan wajah Nayeon . Yah ! sebaik saja Nayeon membukakan baju Taehyung matanya terpandang kearah abs Taehyung. " sksk what is.. " bisiknya dalam hati. " nah , pakai sendiri . saya dah tolong tanggalkan baju awak " kata Nayeon . " buat apa pakai baju " kata Taehyung sambil smirk . " here baby " kata Taehyung lagi lalu menarik Nayeon diatas tubuhnya .
Cchup ..Taehyung mencium Nayeon . Tangannya menyelikari tubuh Nayeon . " ani ani , kuatnya baru wine " kata Nayeon . " why you don't like it? " tanya Taehyung . " nna " belum sempat Nayeon menjawab Taehyung terus menolak Nayeon kesebelahnya lalu mencium tengkuk Nayeon . " saya taknak " kata Nayeon . " but i nak " kata Taehyung . Dia terus mencium bibir Nayeon dan akhirnya Nayeon terikut dengan rentak Taehyung . Taehyung memang sentiasa dahagakan bibir Nayeon . Taehyung ingin memasukkan lidahnya kedalam mulut Nayeon dan Nayeon terus membuka mulutnya . Nayeon tidak tahu kenapa dia sentiasa hanyut dalam ciuman Taehyung walaupun dia belum mencintai Taehyung lagi . Entahlah , mungkin dia sendiri taktahu isi hatinya . Didalam ciuman , Nayeon memeluk erat Taehyung . " i like your lips " kata Taehyung . Selepas puas mencium bibir Nayeon , Taehyung terus membuka pakai Nayeon dan seluarnya . Tangannya mula meraba raba tubuh Nayeon . Nayeon masih lagi memeluk Taehyung tapi kali ini sedikit longgar . Taehyung mula menghisap dan menjilat breast Nayeon dengan rakus . Nayeon mendongakkan kepalanya keatas kegelian. Taehyung menjilat breast Nayeon dengan kenikmatan sambil itu tangannya mengusap pussy Nayeon . " ahh " desah Nayeon . Setelah mendengar Nayeon moan , Taehyung terus mengangkat paha Nayeon keatas lalu memasukkan dicknya kedalam pussy Nayeon . " ahh " desah Nayeon sebaik saja Taehyung menghentakkan dicknya kedalam pussy Nayeon . " ah ahh ahh " desah Nayeon . " pussy baby dah ketat balik " kata Taehyung . " biar i longgarkan balik " kata Taehyung lalu smirk . Dia terus melajukan dicknya . " ahh ah ah ah , its hurt tae " desah Nayeon kesakitan . " don't call me tae , call me another name yang mengoda " kata Taehyung . " itss ahh reaally hurt ahh , sloww down oppaa " kata Nayeon . " ahhh , taknak oppa lain ² " kata Taehyung sambil mendesah dan semakin melajukan hentakkan . " ahhhh ahhh its hurt ddaddy " desah Nayeon . " nae ² goodgirl , daddy . call me as daddy when we play this game okay ?" kata Taehyung . " okay " balas Nayeon . " slow down tae " kata Nayeon. " daddy " kata Taehyung. " slow down daddy " kata Nayeon. Taehyung masih lagi laju dengan hentakkannya. " ahhh ahh " desah Nayeon. Taehyung menekan kedua kedua belah pipi Nayeon lalu diciumnya bibir Nayeon untuk menenangkannya. " mmmmm " . Tengkuk Nayeon pula ditujunya. Taehyung mencium dan mengigit tenguk Nayeon sedikit kasar. " aahh ! " jerit Nayeon. Hentakkan Taehyung masih lagi laju. " ahhh ahhh " desah mereka berdua. " im gonna cum " kata Taehyung sambil tangannya meramas breast Nayeon. Hentakkannya semakin kuat. " ahhhhh ahhh ahhh ahhh ". Taehyung melajukan lagi dicknya . " ahhh ahh ahh " desah Taehyung lalu memberhentikan dicknya dan melepaskan benihnya.
" oh god , i really enjoy it " kata Taehyung tercungap. Nayeon turut tercungap .
" second round princess ? " tanya Taehyung . Nayeon tidak sempat menjawab kerana dia benar benar tercungap. Taehyung mencium Nayeon dengan rakusnya. Nayeon tidak mampu membalas ciumannya kerana kepenatan. Nayeon meleraikan ciuman itu buat sementara untuk mengambil nafas. Taehyung meletakkan Nayeon diatasnya . Tiba tiba satu cecair jatuh diatas paha Taehyung . Taehyung cepat meletakkan semula diatas katil dan kepalanya terus menuju ke celah kangkang Nayeon. Dia menjilat cecair yang keluar dari pussy Nayeon itu. " ani daddy stop it kotorla " kata Nayeon . " baby punya je pun bukan orang lain " kata Taehyung . Taehyung memasukkan semula dicknya kedalam pussy Nayeon . Dia menolak dengan laju dan terus laju . Kali ini Nayeon mendesah agak menjerit kerana pussynya begitu sakit+ Skip activity +
Taehyung membaringkan Nayeon seperti biasa lalu menarik selimut dan terus tidur. Dia tahu Nayeon begitu penat sama sepertinya .
Keesokkan harinya..
8:05 a.m
To be continued in next chapter..
author ; annyeong , so how about this chapter ? best ke ? ofc tak kan . actually author rasa nak delete je ff nie sebab kurang supporters and kurang vote . pape pun hope readers enjoy this chapter . kalau kurang byun sorry k author akan cuba create more byun √ .
author nie byun 59% - normal 41% hehek so i will try my best untuk update chapter yang best , oke ? btw dah baca tu vote janganla tak vote ╥_╥ kesian author type panjang ² (( panjang ke ?😂 )) sampai lenguh² tangan semata² nak update cepat 〒^〒. sorry k author lambat update cz author bz kat sch skssk ! kalau nak author update cepat ² lepas bacatu tolongla vote k ♡ , klau nk tinggalkan comment pun bole 🌝💗 but klau nk tinggalkan comment yg nk bash² author tkpayahla kot cz author dah cakap dekat last page in story @this love , klau tk suka jgn baca . i nie still baru so , paham² la (╥_╥) . btw author nak wish ' congrats and happy anniversary for my beloved bts 💗 untuk yang ke enam tahun . author tau semalam anniversary tu tp saja nak wish harinie kat reader // army ff nie 💛 .oke bye 😌❤.
YOU ARE READING
[ 18+ ] Mafia Husband - KTH 김태형 ♡
Romancewarning ; byuntae + violence 🔞 ' adakah aku hanya sekadar pemuas nafsu kau ? aku terseksa terus hidup begini tetapi aku lebih terseksa berjauhan daripada kau '. -- kerana cinta kau , aku menjadi separuh gila , kim nayeon .