** Hiks hikss hikss ** Nayeon menangis teresak esak. " Jungkook ! nie yang kau nak ? " jerit Nayeon . Tubuh badannya benar benar sakit . Dia menangis tanpa henti dan membuatnya hilang tenaga dan akhirnya dia terbaring diatas lantai .
(( Nayeon bukan pengsan tau , dia just tak ada tenaga nak bangun so dia tertidur je atas lantai lepas kene pukul dengan Taehyung ))Keesokkan harinya..
Taehyung masuk kedalam bilik dan ternampak Nayeon yang terbaring diatas lantai . Dia ingin menghampiri Nayeon tapi hatinya sakit + ego jadi dia tidak menghampiri Nayeon . Taehyung menghubungi Namjoon untuk memeriksa keadaan Nayeon .
Selepas selesai memeriksa Nayeon , Namjoon mula berbual dengan Nayeon . " Nayeon , kenapa bole jadi macam nie ?" tanya Namjoon . " tak ada apa oppa " kata Nayeon . " oppa tahu Taehyung pukul Nayeon kan ? " kata Namjoon . " eh mana adala , oppa cakap apa nie . Taehyung takpernah pun pukul Yeon " tipu Nayeon . " dia baik sangat dengan Yeon " tipu Nayeon lagi . " ya tuhan , gadis ke bidadari yang kau hantarkan untuk Taehyung nie ? dia sanggup tutup aib husband dia sendiri walaupun Taehyung dah pukul dia macamnie . Dahlah hati pun baik . You so lucky kerana dapat Nayeon , Tae . Aku harap onedays kau akan berubah " bisik Namjoon dalam hati . " oppa ? " panggil Nayeon lalu melambai ² kan tangannya didepan mata Namjoon dan membuat lamunannya pecah . " oppa kenapa pulak ? tiba ² senyap ? " tanya Nayeon . " ani tak ada apa , Nayeon oppa harap Nayeon bersabar dengan Tae yea " kata Namjoon . Nayeon membalas dengan senyuman . " oppa balik hospital dulu yea , Nayeon jaga kesihatan arra jangan stress sangat sebab oppa tengok Nayeon lemah sangat nie " kata Namjoon . " arraseo , gomawo oppa " kata Nayeon . " nae , oppa balik dulu " kata Namjoon . " annyeong "
" nah , nie ubat Nayeon . pill nie kau bagi dekat dia 2 kali sehari selepas makan and yang nie sapu dekat lebam lebam dia " kata Namjoon lalu menghulurkan ubat kepada Taehyung . " gomawo hyung " kata Taehyung . " aku taktahu apa nak jadi dengan kau . kau pukul dia , kau sayang dia ke tak sebenarnya ? " tanya Namjoon . " tu hal aku , kau takpayah sebok hyung " kata Taehyung . " aku bukan sebok tapi sebelum kau pukul dia better kau siasat dulu , Nayeon tu gadis yang naif . dia sanggup backup kau depan aku even aku dah tau semuanya . dia cakap kau takpernah pukul dia , kau treat dia baik . dahla tae , kau jagala dia elok elok jangan ikutkan sangat perasaan kau tu . aku tahu kau cintakan dia , jangan sampai onedays kau hilang dia . aku balik dulu " kata Namjoon dan pulang begitu saja .
++ skip ++
Nayeon sedang tidur didalam bilik . Taehyung masuk kedalam bilik Nayeon lalu duduk ditepi katil . Diperhatikannya setiap lebam lebam ditubuh Nayeon akibatnya . " apppa aku dah buat ? mustahil dia nak curang dengan aku " bisik Taehyung dalam hati . " aku sayang dia " bisiknya lagi. " tapi.. aku sakit hati ! arghhh serabut " . Dia terus keluar dari bilik Nayeon .
Nayeon lena dibuai mimpi .. Tiba tiba dia terjaga ..
Kakinya berasa sejuk seakan akan terdedah di aircond. Lalu tangannya segera menarik selimut untuk menutup kakinya semula . Beberapa saat selepas itu , selimutnya seakan akan ditarik . Tiba tiba kakinya terasa dicekam dengan kuku yang tajam . Dia terjaga lalu memandang kearah kakinya . Alangkah terkejutnya dia apabila melihat suatu susuk tubuh / lembaga berwarna hitam sedang memerhatikannya . Dia terkejut . " arghhhhhhhh ! " jerit Nayeon . " baeeeeee ! Taehyung ! " jerit Nayeon . Nayeon menuju kearah pintu biliknya lalu berlari ke bilik Taehyung. " baeeeee bukak pinttuuuu " panggil Nayeon lalu mengetuk pintu Taehyung dengan laju dan kuat . " Baeeee ! Taehyung ! tolong !! " jerit Nayeon dari luar . Dia semakin takut dan air matanya mengalir. Lembaga tersebut mula menghampirinya . " Baeeeee bukakkkkkk pintu !!!!! " jerit Nayeon . " argghhh! " jerit Nayeon lagi . Taehyung yang mendengar Nayeon menjerit terus membuka pintu . Nayeon terus memeluk Taehyung . Taehyung kepelikkan melihat Nayeon yang ketakutan sambil menangis . " why ? " tanya Taehyung . " hhanntu " jawab Nayeon tergagap . Taehyung lalu melihat keadaan sekeliling . " mana ada " kata Taehyung . " adaa tadi " kata Nayeon . " tak ada , pergi balik bilik " kata Taehyung . " anyaaaa , can i sleep here ? saya takut " kata Nayeon . Air matanya masih mengalir . " wush , takut sangatnie " bisik Taehyung dalam hati . " tolongg baeee " pujuk Nayeon lalu mengocang goncangkan badan Taehyung . " okayla " balas Taehyung . Nayeon terus duduk disofa didalam bilik Taehyung sambil sambil itu mengelap airmatanya . Taehyung menguncikan pintu lalu pergi kearah katil dan tidur semula manakala Nayeon baring diatas sofa sambil memeluk tubuh . Dia berasa sejuk dan bertemankan perasaan takut yang masih membuak . Dia tahu Taehyung masih marah padanya. Nayeon memeluk tubuh dan memejamkan matanya. Pada mulanya dia tidak dapat lena kerana ketakutan tapi akhirnya dia tertidur walaupun dengan keadaan sejuk dan takut .
YOU ARE READING
[ 18+ ] Mafia Husband - KTH 김태형 ♡
Romancewarning ; byuntae + violence 🔞 ' adakah aku hanya sekadar pemuas nafsu kau ? aku terseksa terus hidup begini tetapi aku lebih terseksa berjauhan daripada kau '. -- kerana cinta kau , aku menjadi separuh gila , kim nayeon .