Sarsıntıyla kendime geldim. Nerdeyim ben?
Bir arabanın içindeydim. Simsiyah camlar, hiç birsey görünmüyordu. Müthiş bir baş ağrısı..
Elimi başıma götürdüm, yararlanmışım, pansuman yapılmış, düştüğümde olmuş olmalı fakat pansumanı kim yapmış olabilir.
Panikledim ve bağırmaya başladım, nerdeyim ben ? Kimsiniz siz ? Beni nereye götürüyorsunuz? Cevap yoktu.. Etraf karanlıktı, rüzgârın uğultusu, kurtların ulumasıyla daha çok panikledim. Tekrar seslendim, heyy kim var orda? Kimsiniz? Önümdeki cam yavaşça aralandı. Karanlıktı, yüzlerini göremiyordum. Sanırım iki kişiydiler. Yan tarafta oturan yanıma yaklaştı. Arabanın üstündeki ışığı yaktı. Korku yerini şaşkınlığa bıraktı..
Gözleri deniz mavisi, uzun sarı saçlarıyla güzeller güzeli bir kadın.. Çok güzeldi, şaşkınlıktan hiç bir şey diyemedim.
Hey! İyimisin? Jessica, Kelvin şok geçiriyor sanırım diye bağırdı.
Heceleyerek.. i i iyiyim.. diyebildim.
Endişelenme, güvendesin, sana zarar vermeyeceğiz. Güvenli bir yere gidiyoruz.
Güvenli yer? diye tekrarladım.
Biraz uyu, sabaha varmış olacağız dedi ve camı kapattı.
Çok güzeldi, sesi huzur veriyordu. Ve kokusu.. Kokusu adeta kır bahçesi.. Şaşkınlık, korku, heyecan ile uyuyakalmışım. Rüyamda, annemi ve babamı gördüm. Az kaldı yavrum, dikkatli ol.. diyordu. Elimi uzattım tutmaya çalıştım ama tutamadım. Anne! Anne! diye bağırdım, arkasını döndü, o muhteşem gülümsemesiyle el salladı ve gözden kayboldu.
Sıçrayarak uyandım. Kan ter içinde kalmıştım, çok susamıştım. Cama vurdum, açtı.
Çok susadım, su istiyorum dedim.
Birkaç yudum içtikten sonra Kimsiniz siz? Adımı nerden biliyorsunuz ? diye sordum.
Hakkındaki herşeyi biliyoruz, yaptığın deneyleri, anneni, babanı, herşeyi.. Korkma bütün sorularına cevap alacaksın ama bizden değil, şimdi kendine ve bize bir iyilik yap ve daha fazla soru sorma dedi.
O kadar güzeldi ki karşı koyamıyordum. Adını söyle bari dedim.
Almira dedi ve camı kapattı.. Almira Almira...
Ön taraftan sesler geliyordu. Bizi buldular acele et.. Bu Almira'nın sesi.
Elimden geleni yapıyorum sen onları oyala diye bağırdı Jessica.
Arkadan ateş açılmıştı, çok korkuyordum. Ne oluyor? Bizi öldürecekler diye bağırdım ve bir patlama sesi duydum.
Az önce Almira bombamı attı?
Almira tam isabet, işte bu! diye bağırdı.
Jessica onlardan kurtulduk yola devam, tehlike geçmiş değil, bir an önce "Saklı Bahçeye " gitmeliyiz.
Sakin ol Almira şuanda bir problem görünmüyor. Iki arabada havaya uçtu, kurtulan yok.
Kafan nerede Jessica, bizi öldürtecekmisin, odaklan..
Korku ve şaşkınlıkla, Biri bana burda neler olduğunu söylesin! Siz kimsiniz? Peşimizdekiler kim ve ne istiyorlar? Sen az önce iki arabayı havaya uçurdun ve buna seviniyorsun. Siz nasıl insanlarsınız. Nasıl bir karmaşanın içine düştüm söyleyin. Şimdi bana herşeyi anlatacaksınız.
Camı kapatıp yola devam ettiler. Sanki burda başçavuşun eşşeği anırıyor. Çok sinirlendim. Bir zaman kendi kendime söylenmeye devam ettim.
Ne kadar yol gittik farkında değilim. Sanki günlerdir yoldayız. Çok şaşkın, yorgun, sinirli ve bitkin haldeydim. Uyumamak için kendimle savaşıyordum ama yenik düştüm..
Kapı gıcırtısıyla gözlerimi açtım. Ne kadar süre uyudum bilmiyorum. Karşımda kocaman paslı demir bir kapı ağır ağır açılıyordu. Bu ses kulaklarımı tırmalıyor.. Ellerimle kulaklarımı kapatıp kapıya doğru baktığımda, açılan kapının arasından yarasaların uçuştuğunu gördüm.
Aman tanrım! Burası da neresi böyle? Çok ürpertici.
Kapı açıldı, içeri girdik. Ardımızdan kapı büyük bir sesle kapandı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Su Damlası
FantasyMerhaba, Henüz yeniyim bu nedenle hatalarım için şimdiden özür dilerim. Umarım keyifle okursunuz.