Ráno
Lucka se vzbudila jako první koukla se na hodinky a ...
L: Maty vstávej je 7:45
Maty se koukl na mobil a...
M: Ne není je 6:45 asi sis zapomněla nastavit hodinky, měnil se čas.
Lucie si povzdechla jasně, že včera
nepřišel.
Lucie znala Matyho jenom chvíli, ale cítila k němu něco co ještě nikdy k nikomu necítila.
V 7:45 šli oba do práce. Vycházeli postupně, aby si toho nikdo nevšiml. Lucka šla první a Maty chvilku po ní. V tom Lucka za sebou uslyšela
T: Co tady děláš? Měli jsme se sejít včera večer v 8:00 a ne dnes ráno.
L: Aha. Tak promiň asi jsem se spletla.
Maty a Lucka jeli společně do práce
Celou cestu oba mlčeli.V práci:
Maty se nemohl soustředit furt myslel na Lucii. Když vešel na lékařák uslyšel jak Lucie telefonuje.
L: Dobře dnes večer na hotelu. Pá lásko. Miluji tě.
Maty hned odešel. Lucku miloval jako nikoho předtím a to mu lámalo srdce.
Šel do bufetu chtělo se mu brečet v tom se tam objevila Lucka.
L: Maty počkej.
Maty ji ignoroval a šel dál.
L: Maty počkej!
Volala ještě hlasitěji
Maty ji pořád ignoroval a přidal do kroku.
Došel až na urgent.
Me: Příjem.
Maty hned po práci spechal, aby neviděl Lucii.Večer:
Lucka šla na hotel v 18:30 chtěla Tomášovi udělat radost a překvapení. O kousek dál uviděla Tomáše s cizí holkou, Lucce bylo nanic, chtěla brečet. Potřebovala si o tom s někým promluvit a vzpomněla jsi na Matyho. Šla za ním na pokoj. Maty jí otevřel. Brečící Lucka objala Matyho.
M: Co se stalo? Pojď dál.
Vešli dovnitř.
Lucka se pokusila políbit Matyho ale...
M: Ne Luci počkej! Ty máš přítele a já nechci mít pocit, že tě zneužívám.
L: No tak si budeme jen povídat?
M: Dobře.Lucka a Maty si spolu celou noc, až do rána povídali a ...
Bohužel den už končí dnešek už končí. . Musíte počkat jestli chcete vědět jak to dopadne.
Tohle je 4. díl mé knihy. Doufám, že se vám líbí.
ČTEŠ
Modrý kód Lucka a Maty od začátku
AksiMaty se vrátil zpět do Rubavy a na první pohled se zamiloval do krásné doktorky Lucie. Lucie má přítele a čeká s ním dítě. Bude Lucie s Tomášem nebo s Matym?